Най-мразените филми!
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/21
CinemaScore е смятана за неделима част от мейнстрийм кино маркетинга, а студиата с нетърпение очакват да видят цифрите от премиерите на филмите си, за да разберат дали филмите им са се справели страхотно, или има какво още да се желае. С оценки от A до F (въз основа на оценките, дадени от случаен подбор зрители в избрани градове) само шепа филми успяват да заслужат най-лошия резултат – F. Ето ги и тях. А те наистина ли заслужават толкова лошо отношение? (Lionsgate)
Mother!
2/21
Дарън Аронофски обича да предизвиква зрителите си, но изглежда този път се е престарал. Това определено е изключително противоречив вид кино. (Paramount Pictures)
Широко затворени очи
3/21
Ако „Широко затворени очи“ бе излязъл по кината през 70-те, всред сериозни ленти на Ингмар Бергман, Бернардо Бертолучи, можеше да се превърне в сензация. Но за съжаление той излиза твърде късно за огромните очаквания и в компанията на филми, които са много различни от това, което Кубрик предлага като кино. (Warner Bros.)
Грешникът
4/21
Един от филмите, който печели мем статуса на Ник Кейдж е този. Той е римейк на класическа хорър лента и катастрофално погрешно моделира (изключително натоварената с религиозни мотиви) историята като битка между това, което Лабют очевидно възприема като почтено мъжко господство и нечестивата феминистка доктрина. (Warner Bros. Pictures)
Вълчият залив
5/21
Филмът има претенциите да е „Създаден по истински събития“ – абсурдна заявка, тъй като лентата е пълна с малоумни моменти в сюжета, които могат да бъдат открити само в посредствени слашъри от този вид. (Dimension Films)
Убивай ги нежно
6/21
Създаден по романа на Джордж В. Хигинс, „Cogan’s Trade“, в „Убивай ги нежно“ участва Брад Пит в ролята на професионален убиец, но не е нищо повече от една криминална лента. Въпреки очевидната му амбиция да бъде нещо повече от това. (The Weinstein Company)
Сам в мрака
7/21
Това е адаптация по видео игра, режисирана от Уве Бол. Нужно ли е да казваме нещо повече? (Lions Gate Films\ Boll KG Entertainment)
Bug
8/21
Макар че Фриедкин се опитва да извлече най-доброто от клаустрофобичното усещане от заобикалящата среда, само някой като Дейвид Кроненбърг („Мухата“) би могъл наистина да превърне „Bug“ в нещо наистина разтърсващо. (Lionsgate)
Кутията
9/21
Адаптирайки кратката история „Button, Button“ на Ричард Матесън, Кели създава приказка за моралните избори, които правят хората и за важността от приемането на последиците от нечии действия, което може би просто е било твърде амбициозно и безкомпромисно за широката публика, за да го хареса. (Warner Bros. Pictures)
Страх точка ком
10/21
„Страх точка ком“ отблъсква както критиката, така и зрителите с жестокостта и хаоса си. Филмът, който е с рейтинг R, е определен като една от най-кървавите ленти в този период. (Warner Bros.)
Eye of the Beholder
11/21
През 1999 г. Ашли Джъд участва в лента, която жъне успех в боксофиса – „Двойно убийство“, а Юън Макгрегър се изкачва до ново ниво в звездната си кариера, благодарение на „Междузвездни войни: Епизод I – Невидима заплаха“ и въпреки всичко и двамата се съгласяват да участват в посредствен трилър за британски агент, който се влюбва в серийна убийца, мъжемразка. (Universal Pictures)
Lucky Numbers
12/21
Джон Траволта участва в два ужасни филма през 2000 г. и е интересно да се отбележи, че „Lucky Numbers“ получава най-лошата оценка в CinemaScore (F), т.е. справя се още по-зле от „Бойно поле Земя“ (D+). (Paramount Pictures)
Изгубени души
13/21
Макар че ревютата са толкова брутални, колкото и реакцията на зрителите, все пак критиците се превъзнасят по един аспект в „Изгубени души“. Филмът е впечатляващ във визуално отношение – но това не е толкова изненадващо, като се има предвид, че по лентата работи толкова забележителен оператор. (New Line Cinema)
Нож в раната
14/21
Джейн Кемпиън се е доказала като страхотен режисьор с ленти като „Пианото“ и „Сияйна звезда“, но арт абстракцията в психосексуалната драма, „Нож в раната“, е напълно не на място. (Screen Gems)
Д-р Ти и жените
15/21
„Д-р Ти и жените“ е доста по-снизходителен към д-р Ти, отколкото към жените (повечето от тях са представени като натрапници или погълнати от себе си), и въпреки че Шели Лонг и Лив Тайлър са част от актьорския състав, нито едно от изпълненията не прави голямо впечатление. (Artisan Entertainment)
Тъмнината
16/21
Този филм се протаква безкрайно и когато най-накрая се стига до някакво разкритие, се оказва, че то не е достатъчно вълнуващо, за да оправдае цял час пълна скука. (Universal Pictures)
Соларис
17/21
Втората адаптация за голям екран па романа на Станислав Лем е с участието на Клуни и ние трябва да признаем, че макар и проектът да е амбициозен, не може да се сравнява с неповторимия шедьовър на Тарковски. (Seagull Films)
Тихата къща
18/21
В „Тихата къща“ от 2011 г., който е римейк на уругвайски филм от 2010 г., Елизабет Олсън изпълнява ролята на Сара, млада жена, която отсяда в уединена къща край езеро, където започват да я преследват сенчести фигури. Макар че актьорската игра е на ниво, краят е просто ужасен. (Universal Pictures)
Дяволът в мен
19/21
Пълна загадка е, защо някой изобщо е проявил интерес към „Дяволът в мен“, защото това е поредната хорър безсмислица. В тази лента има човек, обладан от демон и няколко свещеници, които трябва да решат дали трябва да изпълнят ритуал по екзорсизъм. (Paramount Pictures)
Катастрофален филм
20/21
Заглавието казва всичко, може би това е най-лошият филм, дело на бездарното дуо: Джейсън Фрайдберг и Аарън Зелцер. (Lionsgate)
Знам кой ме уби
21/21
Да, а ние знаем, че това е поредният неуспешен опит на Линдзи Лоън да спаси кариерата си – този филм е пълна каша! (TriStar Pictures)
1/21
CinemaScore е смятана за неделима част от мейнстрийм кино маркетинга, а студиата с нетърпение очакват да видят цифрите от премиерите на филмите си, за да разберат дали филмите им са се справели страхотно, или има какво още да се желае. С оценки от A до F (въз основа на оценките, дадени от случаен подбор зрители в избрани градове) само шепа филми успяват да заслужат най-лошия резултат – F. Ето ги и тях. А те наистина ли заслужават толкова лошо отношение? (Lionsgate)
Mother!
2/21
Дарън Аронофски обича да предизвиква зрителите си, но изглежда този път се е престарал. Това определено е изключително противоречив вид кино. (Paramount Pictures)
Широко затворени очи
3/21
Ако „Широко затворени очи“ бе излязъл по кината през 70-те, всред сериозни ленти на Ингмар Бергман, Бернардо Бертолучи, можеше да се превърне в сензация. Но за съжаление той излиза твърде късно за огромните очаквания и в компанията на филми, които са много различни от това, което Кубрик предлага като кино. (Warner Bros.)
Грешникът
4/21
Един от филмите, който печели мем статуса на Ник Кейдж е този. Той е римейк на класическа хорър лента и катастрофално погрешно моделира (изключително натоварената с религиозни мотиви) историята като битка между това, което Лабют очевидно възприема като почтено мъжко господство и нечестивата феминистка доктрина. (Warner Bros. Pictures)
Вълчият залив
5/21
Филмът има претенциите да е „Създаден по истински събития“ – абсурдна заявка, тъй като лентата е пълна с малоумни моменти в сюжета, които могат да бъдат открити само в посредствени слашъри от този вид. (Dimension Films)
Убивай ги нежно
6/21
Създаден по романа на Джордж В. Хигинс, „Cogan’s Trade“, в „Убивай ги нежно“ участва Брад Пит в ролята на професионален убиец, но не е нищо повече от една криминална лента. Въпреки очевидната му амбиция да бъде нещо повече от това. (The Weinstein Company)
Сам в мрака
7/21
Това е адаптация по видео игра, режисирана от Уве Бол. Нужно ли е да казваме нещо повече? (Lions Gate Films\ Boll KG Entertainment)
Bug
8/21
Макар че Фриедкин се опитва да извлече най-доброто от клаустрофобичното усещане от заобикалящата среда, само някой като Дейвид Кроненбърг („Мухата“) би могъл наистина да превърне „Bug“ в нещо наистина разтърсващо. (Lionsgate)
Кутията
9/21
Адаптирайки кратката история „Button, Button“ на Ричард Матесън, Кели създава приказка за моралните избори, които правят хората и за важността от приемането на последиците от нечии действия, което може би просто е било твърде амбициозно и безкомпромисно за широката публика, за да го хареса. (Warner Bros. Pictures)
Страх точка ком
10/21
„Страх точка ком“ отблъсква както критиката, така и зрителите с жестокостта и хаоса си. Филмът, който е с рейтинг R, е определен като една от най-кървавите ленти в този период. (Warner Bros.)
Eye of the Beholder
11/21
През 1999 г. Ашли Джъд участва в лента, която жъне успех в боксофиса – „Двойно убийство“, а Юън Макгрегър се изкачва до ново ниво в звездната си кариера, благодарение на „Междузвездни войни: Епизод I – Невидима заплаха“ и въпреки всичко и двамата се съгласяват да участват в посредствен трилър за британски агент, който се влюбва в серийна убийца, мъжемразка. (Universal Pictures)
Lucky Numbers
12/21
Джон Траволта участва в два ужасни филма през 2000 г. и е интересно да се отбележи, че „Lucky Numbers“ получава най-лошата оценка в CinemaScore (F), т.е. справя се още по-зле от „Бойно поле Земя“ (D+). (Paramount Pictures)
Изгубени души
13/21
Макар че ревютата са толкова брутални, колкото и реакцията на зрителите, все пак критиците се превъзнасят по един аспект в „Изгубени души“. Филмът е впечатляващ във визуално отношение – но това не е толкова изненадващо, като се има предвид, че по лентата работи толкова забележителен оператор. (New Line Cinema)
Нож в раната
14/21
Джейн Кемпиън се е доказала като страхотен режисьор с ленти като „Пианото“ и „Сияйна звезда“, но арт абстракцията в психосексуалната драма, „Нож в раната“, е напълно не на място. (Screen Gems)
Д-р Ти и жените
15/21
„Д-р Ти и жените“ е доста по-снизходителен към д-р Ти, отколкото към жените (повечето от тях са представени като натрапници или погълнати от себе си), и въпреки че Шели Лонг и Лив Тайлър са част от актьорския състав, нито едно от изпълненията не прави голямо впечатление. (Artisan Entertainment)
Тъмнината
16/21
Този филм се протаква безкрайно и когато най-накрая се стига до някакво разкритие, се оказва, че то не е достатъчно вълнуващо, за да оправдае цял час пълна скука. (Universal Pictures)
Соларис
17/21
Втората адаптация за голям екран па романа на Станислав Лем е с участието на Клуни и ние трябва да признаем, че макар и проектът да е амбициозен, не може да се сравнява с неповторимия шедьовър на Тарковски. (Seagull Films)
Тихата къща
18/21
В „Тихата къща“ от 2011 г., който е римейк на уругвайски филм от 2010 г., Елизабет Олсън изпълнява ролята на Сара, млада жена, която отсяда в уединена къща край езеро, където започват да я преследват сенчести фигури. Макар че актьорската игра е на ниво, краят е просто ужасен. (Universal Pictures)
Дяволът в мен
19/21
Пълна загадка е, защо някой изобщо е проявил интерес към „Дяволът в мен“, защото това е поредната хорър безсмислица. В тази лента има човек, обладан от демон и няколко свещеници, които трябва да решат дали трябва да изпълнят ритуал по екзорсизъм. (Paramount Pictures)
Катастрофален филм
20/21
Заглавието казва всичко, може би това е най-лошият филм, дело на бездарното дуо: Джейсън Фрайдберг и Аарън Зелцер. (Lionsgate)
Знам кой ме уби
21/21
Да, а ние знаем, че това е поредният неуспешен опит на Линдзи Лоън да спаси кариерата си – този филм е пълна каша! (TriStar Pictures)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията