Нашите прогнози за „Оскар-“ите, въз основа на представянето на филмите през 2016 г.
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/14
89-те награди на Академията ще бъдат раздадени на 26 февруари догодина. До тогава остават по-малко от три месеца, но ние вече имаме предположения за победителите! (Warner Bros./ Black Label Media/ Cappa Defina Productions)
Най-добър филм
2/14
Нашият фаворит е мюзикълът „Ла Ла Ленд“, който съживява традицията на мюзикълите на MGM. В него главните герои танцуват през цялата си романтична връзка. Освен това лентата ни напомня, че филмите все още могат да бъдат магически и могат да ни помогнат да видим магията в света около нас! (Black Label Media)
Най-добър режисьор
3/14
Клинт Истууд за последния му режисьорски проект – филмът „Съли: Чудото на Хъдсън“. Това е един от най-изящните филми на 86-годишния режисьор, който разказва за истински пилот, който каца аварийно на река Хъдсън през 2009 г., спасявайки живота на всички пътници на борда. (Flashlight Films)
Най-добра женска роля
4/14
След тазгодишния Кинофестивал във Венеция, нашата фаворитка е Ема Стоун за „нейното изпълнение в мюзикъла Ла Ла Ленд“. (Black Label Media)
Най-добра мъжка роля
5/14
Дензъл Уошингтън е фаворитът за наградата за „Най-добра мъжка роля“. Изпълнението на Уошингтън в „Прегради“ – адаптация по наградената с „Тони“ пиеса на Огъст Уилсън, разказващ историята на провалил се бейзболист, който се бори с расовите отношения в САЩ, докато работи като боклукчия – му печели подкрепата на множество критици. Това може да е третият му „Оскар“ за актьорски майсторство! (Bron Studios)
Най-добра поддържаща женска роля
6/14
Вайола Дейвис не получава жадуваната награда през 2008 г. за „Най-добра поддържаща женска роля“ и за „Най-добра женска роля“ през 2011 г. Но догодина би могла да се включи в надпреварата с трета номинация за ролята й в „Прегради“, където си партнира с Дензъл Уошингтън. Тя е в ролята на състрадателната му съпруга, Роуз. И както вие може би знаете от изпълнението й в криминалния сериал „Как да ни се размине за убийство?“, тя има голям шанс да спечели! (Bron Studios)
Най-добра поддържаща мъжка роля
7/14
Лиъм Нийсън е в ролята на много сложен персонаж в новия филм на Мартин Скорсезе, „Мълчание“. В ролята на отец Кристовао Ферейра, ирландският актьор представя един от най-скандалните и смущаващи йезуитски свещеници в историята на католицизма. Благодарение на ролята „Оскар“-ът може да стане негов! (Cappa Defina Productions)
Операторско майсторство
8/14
„Първи контакт“ на Брадфорд Йънг спечели критиците. Епичната научна фантастика е с участието на Ейми Адамс в ролята на лингвист, повикан, за да разчете езика на извънземните, които са пристигнали на Земята. Операторското майсторство, музиката и специалните ефекти се обединяват в едно органично цяло! (21 Laps Entertainment)
Най-добри визуални ефекти
9/14
С актьорски състав, който в голямата си част представлява компютърно генерирани животни, „Книга за джунглата“ е сериозен претендент за „Оскар“ за визуални ефекти. Нийл Сети е в ролята на Маугли и си взаимодейства с компютърно генерирани изображение, включително мечката Балу (озвучен от Бил Мъри), тигърът Шир Хан (Идрис Елба) и змията Каа (Скарлет Йохансон). (Fairview Entertainment)
Най-добър анимационен филм
10/14
Мнозина посочват като фаворити „Зоотрополис“ и „Смелата Ваяна“ на Disney. „Зоотрополис“ проследява историята на едно необикновено приятелство между зайче-полицай и лисица-мошеник, докато „Смелата Ваяна“ разказва историята на млада принцеса, която търси легендарен остров. (Walt Disney Pictures/Walt Disney Animation Studios)
Най-добра оригинална музика
11/14
„Rogue One: История от Междузвездни войни“ може да се класира в тази категория. Майкъл Джакино, който стои зад саундтрака на последната космическа одисея не е чужд на наградите на Академията. Той печели „Оскар“ за Най-добра музика за „В небето“ и е номиниран за саундтрака на „Рататуй“ през 2008 г. (Lucasfilm)
Най-добър документален филм
12/14
„Gleason“ прилича на филма, който ще спечели голямата награда! Лентата на Клей Туийл включва домашни видеа, направени от играчът на NFL, Стив Глийсън, за неговия син, след като звездата на New Orleans Saints е диагностициран с Амиотрофична латерална склероза (AЛС). На пръв поглед звучи като сантиментална измама, но всъщност е един от най-неподправените документални филми от последните няколко години. (Exhibit A)
Най-добър чуждоезичен филм
13/14
„Toni Erdmann“ е немска драматична комедия за решението на един баща отново да се свърже с вече порасналата си дъщеря и ще е сериозен претендент за „Оскар“. Това е най-добрият филм, посветен на трудностите в отношенията баща/дъщеря и на въпросите кой заслужава щастие и как изглежда то, който сме гледали. (Komplizen Film)
Най-добри костюми
14/14
В тази категория ще има доста претенденти тази година, но работата на Колийн Атууд по спин-офа на „Хари Потър“ – „Фантастични животни и къде да ги намерим“, който показва няколко забележителни дизайна и интересни идеи, е много вероятно да спечели наградата. (Warner Bros.)
1/14
89-те награди на Академията ще бъдат раздадени на 26 февруари догодина. До тогава остават по-малко от три месеца, но ние вече имаме предположения за победителите! (Warner Bros./ Black Label Media/ Cappa Defina Productions)
Най-добър филм
2/14
Нашият фаворит е мюзикълът „Ла Ла Ленд“, който съживява традицията на мюзикълите на MGM. В него главните герои танцуват през цялата си романтична връзка. Освен това лентата ни напомня, че филмите все още могат да бъдат магически и могат да ни помогнат да видим магията в света около нас! (Black Label Media)
Най-добър режисьор
3/14
Клинт Истууд за последния му режисьорски проект – филмът „Съли: Чудото на Хъдсън“. Това е един от най-изящните филми на 86-годишния режисьор, който разказва за истински пилот, който каца аварийно на река Хъдсън през 2009 г., спасявайки живота на всички пътници на борда. (Flashlight Films)
Най-добра женска роля
4/14
След тазгодишния Кинофестивал във Венеция, нашата фаворитка е Ема Стоун за „нейното изпълнение в мюзикъла Ла Ла Ленд“. (Black Label Media)
Най-добра мъжка роля
5/14
Дензъл Уошингтън е фаворитът за наградата за „Най-добра мъжка роля“. Изпълнението на Уошингтън в „Прегради“ – адаптация по наградената с „Тони“ пиеса на Огъст Уилсън, разказващ историята на провалил се бейзболист, който се бори с расовите отношения в САЩ, докато работи като боклукчия – му печели подкрепата на множество критици. Това може да е третият му „Оскар“ за актьорски майсторство! (Bron Studios)
Най-добра поддържаща женска роля
6/14
Вайола Дейвис не получава жадуваната награда през 2008 г. за „Най-добра поддържаща женска роля“ и за „Най-добра женска роля“ през 2011 г. Но догодина би могла да се включи в надпреварата с трета номинация за ролята й в „Прегради“, където си партнира с Дензъл Уошингтън. Тя е в ролята на състрадателната му съпруга, Роуз. И както вие може би знаете от изпълнението й в криминалния сериал „Как да ни се размине за убийство?“, тя има голям шанс да спечели! (Bron Studios)
Най-добра поддържаща мъжка роля
7/14
Лиъм Нийсън е в ролята на много сложен персонаж в новия филм на Мартин Скорсезе, „Мълчание“. В ролята на отец Кристовао Ферейра, ирландският актьор представя един от най-скандалните и смущаващи йезуитски свещеници в историята на католицизма. Благодарение на ролята „Оскар“-ът може да стане негов! (Cappa Defina Productions)
Операторско майсторство
8/14
„Първи контакт“ на Брадфорд Йънг спечели критиците. Епичната научна фантастика е с участието на Ейми Адамс в ролята на лингвист, повикан, за да разчете езика на извънземните, които са пристигнали на Земята. Операторското майсторство, музиката и специалните ефекти се обединяват в едно органично цяло! (21 Laps Entertainment)
Най-добри визуални ефекти
9/14
С актьорски състав, който в голямата си част представлява компютърно генерирани животни, „Книга за джунглата“ е сериозен претендент за „Оскар“ за визуални ефекти. Нийл Сети е в ролята на Маугли и си взаимодейства с компютърно генерирани изображение, включително мечката Балу (озвучен от Бил Мъри), тигърът Шир Хан (Идрис Елба) и змията Каа (Скарлет Йохансон). (Fairview Entertainment)
Най-добър анимационен филм
10/14
Мнозина посочват като фаворити „Зоотрополис“ и „Смелата Ваяна“ на Disney. „Зоотрополис“ проследява историята на едно необикновено приятелство между зайче-полицай и лисица-мошеник, докато „Смелата Ваяна“ разказва историята на млада принцеса, която търси легендарен остров. (Walt Disney Pictures/Walt Disney Animation Studios)
Най-добра оригинална музика
11/14
„Rogue One: История от Междузвездни войни“ може да се класира в тази категория. Майкъл Джакино, който стои зад саундтрака на последната космическа одисея не е чужд на наградите на Академията. Той печели „Оскар“ за Най-добра музика за „В небето“ и е номиниран за саундтрака на „Рататуй“ през 2008 г. (Lucasfilm)
Най-добър документален филм
12/14
„Gleason“ прилича на филма, който ще спечели голямата награда! Лентата на Клей Туийл включва домашни видеа, направени от играчът на NFL, Стив Глийсън, за неговия син, след като звездата на New Orleans Saints е диагностициран с Амиотрофична латерална склероза (AЛС). На пръв поглед звучи като сантиментална измама, но всъщност е един от най-неподправените документални филми от последните няколко години. (Exhibit A)
Най-добър чуждоезичен филм
13/14
„Toni Erdmann“ е немска драматична комедия за решението на един баща отново да се свърже с вече порасналата си дъщеря и ще е сериозен претендент за „Оскар“. Това е най-добрият филм, посветен на трудностите в отношенията баща/дъщеря и на въпросите кой заслужава щастие и как изглежда то, който сме гледали. (Komplizen Film)
Най-добри костюми
14/14
В тази категория ще има доста претенденти тази година, но работата на Колийн Атууд по спин-офа на „Хари Потър“ – „Фантастични животни и къде да ги намерим“, който показва няколко забележителни дизайна и интересни идеи, е много вероятно да спечели наградата. (Warner Bros.)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията