Герои, които са изминали най-дългия път
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/16
Някои от най-големите промени, настъпващи в героите, се случват на малкия екран. Тъй като сериалите имат повече време, за да ангажират зрителите с персонажите си, които преминават през много сериозни вътрешни трансформации. Т.нар. "арка на персонажа" прави героите по-правдоподобни за публиката с промяната на сюжета. Ето и някои от най-великите трансформации в персонажите в телевизионните сериали, като не всички стават по-добри хора до края.
Уолтър Уайт — В обувките на Сатаната
2/16
В течение на сериала, Уолтър неусетно сменя различни роли - протагонист, антигерой, трагичен герой и антагонист. Той започва като страхлив учител по химия, но след като го диагностицират с рак, решава да използва опита си като учител по химия, за да влезе в търговията с наркотици. Това бележи началото на впечатляващата му трансформация (както чисто визуално, така й психически) в "Хайзенберг" — вманиачен интригант и безскрупулен злодей. (AMC)
Джон Нолан — Новобранецът
3/16
Нейтън Филиън е в ролята на Джон Нолан - най-възрастният новобранец в полицейски участък в Лос Анджелис. Той започва да учи право в Пенсилванския университет, но се отказва, след като научава, че бившата му приятелка, Сара, е бременна и се заема със строителство. На 45 Нолан се премества на запад, за да стане полицай. Той е разведен, с 19-годишен син, но това не е пречка пред мечтите му, въпреки отношението на колегите му. (ABC)
Джайм Ланистър — Игра на тронове
4/16
Той е близнак на Кралицата и убиец на предишния Крал, когото се е заклел да защитава. Стъпка по стъпка разкриваме нови неща за миналото му и за причините за убийството на Краля. По-късно той загубва ръката си, а с това и славата му (и идентичността) на един от най-добрите воини във Вестерос. Джайм загубва своята арогантност и себичност, като се променя в състрадателен и харесван герой. (HBO)
Пеги Олсън — Момчетата от Медисън авеню
5/16
Някои "арки на персонажи" могат да бъдат наистина вдъхновяващи, и точно такъв е случая с Пеги Олсън от "Момчетата от Медисън авеню". Когато за първи път се срещаме с нея, тя е неопитна и срамежлива млада жена. Но тъй като се учи много бързо е повишена в длъжност младши копирайтър и бавно се отдалечава от предишния си начин на живот. Кариерата й е във възход и тя става един от основателите на "Sterling Cooper Draper Pryce". В същото време израства и като личност, превръща се в уверена жена. (AMC)
Алисън ДиЛорентис — Малки сладки лъжкини
6/16
Алисън е истинска гаднярка, дори и след като се завръща "от мъртвите" и се държи като че ли се опитва да се промени. Но с времето се появява "А", Али отново се сближава с Лъжкините и си признава за миналите грехове. (ABC Family)
Бенджамин Лайнъс — Изгубени
7/16
В началото Бен е майстор на манипулацията. Той е в състояние да причини хаос и разруха само с няколко ключови думи. Но когато е допуснат до групата на оцелелите в "Изгубени" и противниците му са покосени, ние започваме да виждаме и другата му страна: дълбоката му несигурност, която го ръководи. (ABC)
Керъл — Живите мъртви
8/16
Много герои в "Живите мъртви" израстват значително в резултат на това, че им се налага да се изправят пред един разлагащ се апокалипсис — но трансормацията на Керъл от мълчалива и свита домакиня, жертва на насилие от страна на мъжа си, до супер войник, е драстична и удивителна. (AMC)
Хомър Симпсън — Семейство Симпсън
9/16
В началото на "Семейство Симпсън" Хомър е строг баща с дълбок глас, който много често погрешно разбира различни житейски ситуации. Но с течение на времето IQ-то му не спира да намалява, докато внезапно, като от нищото, той става пълна карикатура на бившето си аз. (Fox)
Лесли Ноуп — Паркове и отдих
10/16
За щастие стачката на сценаристите дава шанс на продуцентите да направят промяна в курса, трансформирайки Ноуп от бездарна загубенячка в невероятен оптимист (макар и все така объркана). (NBC)
Рос Гелър — Приятели
11/16
Леко непохватен, невротичен и срамежлив, но с много възможности за израстване, не изпъква пред зрителите с нищо особено. По-късно се събира с Рейчъл, къса с нея и напълно откача. (20th Century Fox)
Кели Бънди — Женени с деца
12/16
Кели е представена като тийнейджърка бунтар, но с времето IQ-то й рязко стига дъното и тя е безвкусно сексуализирана. Сериалът се опитва да оправдае глупостта на Кели с ретроспекция в детството й, когато тя претърпява травма на главата, но това не обяснява по-ранните епизоди, в които тя има сериозни прояви на интелект, както и това какво става с гардероба й. (FOX Network)
Санса Старк — Игра на тронове
13/16
Тя пораства с мисълта да стане принцеса, чакайки принц, който да я спаси, но научава по трудния начин, че никой няма да дойде да я спаси. Пасивното, наивно момиче от началото на "Игра на тронове" вече го няма, на негово място се появява господарката на Зимен хребет — силна и невероятно интелигентна. (HBO)
Реджина — Имало едно време
14/16
Постепенната й трансформация от Злата кралица, която не вярва, че ще преживее своя щастлив край, до героиня, която открива щастието в семейството си, е едно от най-хубавите неща в този сериал. (ABC)
Шарлот Йорк — Сексът и градът
15/16
Харесва ни, че накрая тя избира за съпруг пълната противоположност на това, което в началото смята за "перфектния" мъж, и че е безкрайно щастлива от живота си. (HBO)
Мики Милкович — Безсрамници
16/16
Той носи бремето на света на раменете си. Не може да търпи да е в позицията на жертва на алкохолизирания си баща, хомофоб. Често си навлича неприятности със силите на реда, ядосан е, мрачен и с труден характер, но с времето бавно се превръща в най-любимия персонаж на сериала. (Showtime)
1/16
Някои от най-големите промени, настъпващи в героите, се случват на малкия екран. Тъй като сериалите имат повече време, за да ангажират зрителите с персонажите си, които преминават през много сериозни вътрешни трансформации. Т.нар. "арка на персонажа" прави героите по-правдоподобни за публиката с промяната на сюжета. Ето и някои от най-великите трансформации в персонажите в телевизионните сериали, като не всички стават по-добри хора до края.
Уолтър Уайт — В обувките на Сатаната
2/16
В течение на сериала, Уолтър неусетно сменя различни роли - протагонист, антигерой, трагичен герой и антагонист. Той започва като страхлив учител по химия, но след като го диагностицират с рак, решава да използва опита си като учител по химия, за да влезе в търговията с наркотици. Това бележи началото на впечатляващата му трансформация (както чисто визуално, така й психически) в "Хайзенберг" — вманиачен интригант и безскрупулен злодей. (AMC)
Джон Нолан — Новобранецът
3/16
Нейтън Филиън е в ролята на Джон Нолан - най-възрастният новобранец в полицейски участък в Лос Анджелис. Той започва да учи право в Пенсилванския университет, но се отказва, след като научава, че бившата му приятелка, Сара, е бременна и се заема със строителство. На 45 Нолан се премества на запад, за да стане полицай. Той е разведен, с 19-годишен син, но това не е пречка пред мечтите му, въпреки отношението на колегите му. (ABC)
Джайм Ланистър — Игра на тронове
4/16
Той е близнак на Кралицата и убиец на предишния Крал, когото се е заклел да защитава. Стъпка по стъпка разкриваме нови неща за миналото му и за причините за убийството на Краля. По-късно той загубва ръката си, а с това и славата му (и идентичността) на един от най-добрите воини във Вестерос. Джайм загубва своята арогантност и себичност, като се променя в състрадателен и харесван герой. (HBO)
Пеги Олсън — Момчетата от Медисън авеню
5/16
Някои "арки на персонажи" могат да бъдат наистина вдъхновяващи, и точно такъв е случая с Пеги Олсън от "Момчетата от Медисън авеню". Когато за първи път се срещаме с нея, тя е неопитна и срамежлива млада жена. Но тъй като се учи много бързо е повишена в длъжност младши копирайтър и бавно се отдалечава от предишния си начин на живот. Кариерата й е във възход и тя става един от основателите на "Sterling Cooper Draper Pryce". В същото време израства и като личност, превръща се в уверена жена. (AMC)
Алисън ДиЛорентис — Малки сладки лъжкини
6/16
Алисън е истинска гаднярка, дори и след като се завръща "от мъртвите" и се държи като че ли се опитва да се промени. Но с времето се появява "А", Али отново се сближава с Лъжкините и си признава за миналите грехове. (ABC Family)
Бенджамин Лайнъс — Изгубени
7/16
В началото Бен е майстор на манипулацията. Той е в състояние да причини хаос и разруха само с няколко ключови думи. Но когато е допуснат до групата на оцелелите в "Изгубени" и противниците му са покосени, ние започваме да виждаме и другата му страна: дълбоката му несигурност, която го ръководи. (ABC)
Керъл — Живите мъртви
8/16
Много герои в "Живите мъртви" израстват значително в резултат на това, че им се налага да се изправят пред един разлагащ се апокалипсис — но трансормацията на Керъл от мълчалива и свита домакиня, жертва на насилие от страна на мъжа си, до супер войник, е драстична и удивителна. (AMC)
Хомър Симпсън — Семейство Симпсън
9/16
В началото на "Семейство Симпсън" Хомър е строг баща с дълбок глас, който много често погрешно разбира различни житейски ситуации. Но с течение на времето IQ-то му не спира да намалява, докато внезапно, като от нищото, той става пълна карикатура на бившето си аз. (Fox)
Лесли Ноуп — Паркове и отдих
10/16
За щастие стачката на сценаристите дава шанс на продуцентите да направят промяна в курса, трансформирайки Ноуп от бездарна загубенячка в невероятен оптимист (макар и все така объркана). (NBC)
Рос Гелър — Приятели
11/16
Леко непохватен, невротичен и срамежлив, но с много възможности за израстване, не изпъква пред зрителите с нищо особено. По-късно се събира с Рейчъл, къса с нея и напълно откача. (20th Century Fox)
Кели Бънди — Женени с деца
12/16
Кели е представена като тийнейджърка бунтар, но с времето IQ-то й рязко стига дъното и тя е безвкусно сексуализирана. Сериалът се опитва да оправдае глупостта на Кели с ретроспекция в детството й, когато тя претърпява травма на главата, но това не обяснява по-ранните епизоди, в които тя има сериозни прояви на интелект, както и това какво става с гардероба й. (FOX Network)
Санса Старк — Игра на тронове
13/16
Тя пораства с мисълта да стане принцеса, чакайки принц, който да я спаси, но научава по трудния начин, че никой няма да дойде да я спаси. Пасивното, наивно момиче от началото на "Игра на тронове" вече го няма, на негово място се появява господарката на Зимен хребет — силна и невероятно интелигентна. (HBO)
Реджина — Имало едно време
14/16
Постепенната й трансформация от Злата кралица, която не вярва, че ще преживее своя щастлив край, до героиня, която открива щастието в семейството си, е едно от най-хубавите неща в този сериал. (ABC)
Шарлот Йорк — Сексът и градът
15/16
Харесва ни, че накрая тя избира за съпруг пълната противоположност на това, което в началото смята за "перфектния" мъж, и че е безкрайно щастлива от живота си. (HBO)
Мики Милкович — Безсрамници
16/16
Той носи бремето на света на раменете си. Не може да търпи да е в позицията на жертва на алкохолизирания си баща, хомофоб. Често си навлича неприятности със силите на реда, ядосан е, мрачен и с труден характер, но с времето бавно се превръща в най-любимия персонаж на сериала. (Showtime)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията