5 ключови анимирани герои от 2017 г. и как са създадени
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/6
Някога чудили ли сте се за магията и визуалните ефекти, които се крият зад някои от персонажите в модерните блокбъстъри? Цял екип, отговарящ за визуалните ефекти и тонове работа! В нашата галерия специалистите по визуални ефекти обясняват как са създадени персонажите от най-големите блокбъстъри от тази година. Никога не се знае,… скоро на наградите „Оскар“ може да включат категория за най-добър анимиран герой, така че не е зле да обърнете внимание на най-добрите в занаята! (Alcon Entertainment)
Бебето Грут – Пазители на Галактиката 2
2/6
Началната сцена, по време на която бебето Грут танцува, се оказва една от най-сложните за създаване. „Той е толкова малко създание, а в същото време трябва да покрие доста пространство с танца си. Трябва да изглежда, че го прави без усилие. Трябваха ни идеи и различни подходи, с които да стане правдоподобно за зрителите. Беше дълъг процес на смяна на ъгъла на снимане, анимация, синхронизиране на темпото, за да се запази комедийния момент и героят на Грут.“ (Marvel Studios)
Перлите – Валериан и градът на хилядите планети
3/6
Сложната работа по „Волериан“ привлича вниманието на специалистите по визуални ефекти с огромните си 2,355 кадри с визуални ефекти и множеството извънземни видове, включително Перлите. Мартин Хил, експерт по визуални ефекти, обяснява за какво става дума: Перлите са създадени по моушън-капчър изпълнение, но „Люк Бесон искаше нещо още по-креативно. По тази причина подчертахме на части от тях. Очите им са по-раздалечени, а храмовете им са потънали". (EuropaCorp)
Рейчъл – Блейд Рънър 2049
4/6
За да заснемат нова сцена с оригиналния репликант Рейчъл от филма „Блейд Рънър“, от 1982 г., първо дубльор (Лорън Пета) изиграва ролята на снимачната площадка заедно с актьорите и след това екипът по визуалните ефекти от MPC сменя главата й с дигитално изображение на Рейчъл. Актрисите и от двата филма, Шон Йънг и Пета, изпълняват сцената, използвайки специална система за проследяване на мимиките на актьора. (Alcon Entertainment)
Неоморф – Пришълецът: Завет
5/6
Последното попълнение на Ридли Скот към франчайза „Пришълецът“ има компютърно генериран Ксеноморф, създанието, което е представено в „Пришълецът“ от 1979 г.; както и нови видове извънземни, компютърно генерираният Неоморф, който е показан тук. MPC използват реални препратки, за да придадат живот на Неоморф, като акулата гоблин, богомолките и преработени актьорски движения, в изпълнение на Хавиер Боте, които вдъхновяват движенията на ръцете и стомаха на Неоморфа. (Twentieth Century Fox)
Капитан Армандо Салазар – Карибски пирати: Отмъщението на Салазар
6/6
Идеята за външния вид на призраците е, че те се запазват във вида, в който са умрели, оттам и призрачния облик на капитан Салазар (Хавиер Бардем) – той има огромна дупка в главата си и е под водата. След заснемането на сцените с Бардем, MPC създават негов компютърен двойник, с осакатено тяло и коса, която се носи под водата. Екипът по визуалните ефекти подсилва грима на актьора, добавяйки огромна дупка, както и очи с уникална текстура. (Walt Disney Pictures)
1/6
Някога чудили ли сте се за магията и визуалните ефекти, които се крият зад някои от персонажите в модерните блокбъстъри? Цял екип, отговарящ за визуалните ефекти и тонове работа! В нашата галерия специалистите по визуални ефекти обясняват как са създадени персонажите от най-големите блокбъстъри от тази година. Никога не се знае,… скоро на наградите „Оскар“ може да включат категория за най-добър анимиран герой, така че не е зле да обърнете внимание на най-добрите в занаята! (Alcon Entertainment)
Бебето Грут – Пазители на Галактиката 2
2/6
Началната сцена, по време на която бебето Грут танцува, се оказва една от най-сложните за създаване. „Той е толкова малко създание, а в същото време трябва да покрие доста пространство с танца си. Трябва да изглежда, че го прави без усилие. Трябваха ни идеи и различни подходи, с които да стане правдоподобно за зрителите. Беше дълъг процес на смяна на ъгъла на снимане, анимация, синхронизиране на темпото, за да се запази комедийния момент и героят на Грут.“ (Marvel Studios)
Перлите – Валериан и градът на хилядите планети
3/6
Сложната работа по „Волериан“ привлича вниманието на специалистите по визуални ефекти с огромните си 2,355 кадри с визуални ефекти и множеството извънземни видове, включително Перлите. Мартин Хил, експерт по визуални ефекти, обяснява за какво става дума: Перлите са създадени по моушън-капчър изпълнение, но „Люк Бесон искаше нещо още по-креативно. По тази причина подчертахме на части от тях. Очите им са по-раздалечени, а храмовете им са потънали". (EuropaCorp)
Рейчъл – Блейд Рънър 2049
4/6
За да заснемат нова сцена с оригиналния репликант Рейчъл от филма „Блейд Рънър“, от 1982 г., първо дубльор (Лорън Пета) изиграва ролята на снимачната площадка заедно с актьорите и след това екипът по визуалните ефекти от MPC сменя главата й с дигитално изображение на Рейчъл. Актрисите и от двата филма, Шон Йънг и Пета, изпълняват сцената, използвайки специална система за проследяване на мимиките на актьора. (Alcon Entertainment)
Неоморф – Пришълецът: Завет
5/6
Последното попълнение на Ридли Скот към франчайза „Пришълецът“ има компютърно генериран Ксеноморф, създанието, което е представено в „Пришълецът“ от 1979 г.; както и нови видове извънземни, компютърно генерираният Неоморф, който е показан тук. MPC използват реални препратки, за да придадат живот на Неоморф, като акулата гоблин, богомолките и преработени актьорски движения, в изпълнение на Хавиер Боте, които вдъхновяват движенията на ръцете и стомаха на Неоморфа. (Twentieth Century Fox)
Капитан Армандо Салазар – Карибски пирати: Отмъщението на Салазар
6/6
Идеята за външния вид на призраците е, че те се запазват във вида, в който са умрели, оттам и призрачния облик на капитан Салазар (Хавиер Бардем) – той има огромна дупка в главата си и е под водата. След заснемането на сцените с Бардем, MPC създават негов компютърен двойник, с осакатено тяло и коса, която се носи под водата. Екипът по визуалните ефекти подсилва грима на актьора, добавяйки огромна дупка, както и очи с уникална текстура. (Walt Disney Pictures)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията