20 екшън филма, които само най-големите фенове помнят
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/21
Напълно разбираемо е един филм, който остава за кратко по кината, да бъде забравен скоро след това, но филмите в нашата галерия се радват на широка дистрибуция и сериозно финансирани рекламни кампании. Въпреки всичко някои от тях се изпаряват толкова бързо от главите ни, колкото скоростта, с която изчезват от кината. Вижте 20 екшън филма, които само суперфеновете помнят! (New Line Cinema)
Бронираният монах
2/21
Смесването на екшън и комедия е много деликатна работа. Ако се направи по правилния начин, се появяват класики като „Среднощно препускане“ и „Горещи палки“. Ако не се направи както трябва, се появяват ленти като „Бронираният монах“. (MGM)
Уличен бой
3/21
Макар че Тейтъм е харизматичен, както винаги, и сблъсъците са приемливо брутални, сюжетът на „Уличен бой“, който е слаба версия на „Боен клуб“, не е достатъчно добър, за да издържи близо два часа екранно време. (Rogue Pictures)
Неуловим
4/21
Всички помнят впечатляващата траектория на куршумите, но вие сещате ли се изобщо за нещо от сюжета? (Universal Pictures)
Ромео трябва да умре
5/21
Тази лента бързо излиза от главите на зрителите, заради екшън сцените, които са изключително зле обработени при монтажа, уж за да предизвикат истинско вълнение в зрителите. (Warner Bros.)
Домино
6/21
Макар че „Домино“ изглежда страхотно, разказва изненадващо малко за централната си фигура. Освен това прекомерното насилие също не се отразява добре на лентата. Някои смятат, че филмът накрая ще постигне култов статус, но очевидно това тепърва предстои да се случи. (New Line Cinema)
Кървав прах
7/21
„Кървав прах“ е пълен с филмови клишета за отмъщението, което му помага да спечели 11% одобрение в Rotten Tomatoes. (New Line Cinema)
Върви гордо
8/21
Оригиналният „Върви гордо“, от 1973 г., е изненадващ хит. Зрителите, от времето на скандала Уотъргейт и войната във Виетнам реагират изключително емоционално на разказа за шериф от малко градче, който агресивно изчиства обществото от корупция. Новата версия на филма прилича на нескопосан римейк. (MGM)
Шоуто започва
9/21
Въпреки впечатляващото дуо – Мърфи/Де Ниро, шегите в „Шоуто започва“ не са много смешни, а екшънът не е особено вълнуващ. (Material)
Заложник
10/21
Ако има цялостна забележка към кариерата на Брус Уилис, то е че той често изпълнява герои, които много си приличат – а всички приличат на Джон Маклейн, ченгето в „Умирай трудно“. Това може да е една от причините екшън трилърът от 2005 г. да мине толкова незабелязано по кината. (Miramax)
Нинджа убиец
11/21
Страхотните бойни сцени са само част от скучните герои и посредствения сценарий на този филм. Най-необичайното около лентата е, че тя излиза по кината през уикенда за Деня на благодарността. Това не е най-подходящият момент, в който хората биха гледали кърваво меле в кината. (Warner Bros.)
Лоша компания
12/21
„Лоша компания“ изпада в забвение вероятно заради времето. Той не успява да излезе по кината в планирания момент, заради 11 септември. Оказва се, че сюжетите на филми, свързани с тероризма, дълго време остават без публика. (Touchstone Pictures)
Фермата
13/21
Не може да се отрече, че този филм има двама блестящи актьори в главните роли. Пачино и Фарел са много добри заедно и всеки перфектно допълва другия. Големият проблем е сценарият, който разчита на твърде много шпионски клишета. Дори ако за първи път гледате „Фермата“, няма да се отървете от чувството, че вече сте го гледали. (Touchstone Pictures)
След залез
14/21
Трилър, който разказва за кражба, с големи звезди като Броснън, Хайек и Харелсън трябва да се превърне в истински хит. За съжаление талантите им са похабени. Нескопосано представеният обир не успява да покаже специфичните подробности, които правят вълнуващи тези ситуации за зрителите. Целият филм е поредица от пропуснати възможности. (New Line Cinema)
Formula 51
15/21
Макар и на пръв поглед лентата да има силни страни, „Formula 51“ показва твърде много от запазената марка на Джаксън – псувните, освен това историята много често е трудна за проследяване. Филмът печели малко над $5 млн. в Северна Америка и бързо загубва интереса на зрителите. (Focus Films)
Опасностите на Бангкок
16/21
„Опасностите на Бангкок“ получава язвителни отзиви, печелейки унизителния 8% рейтинг в Rotten Tomatoes. Зрителите също не го харесват. Филмът успява да спечели едва $15 млн. в Северна Америка. (IEG)
Открити рани
17/21
Честно е да кажем, че Сегал е в голям спад в кариерата, когато този филм излиза по кината. Изпълнението му показва, че той просто се интересува от хонорара си, а химията между него и Ди Ем Екс просто не съществува. Заедно двамата са жертва на недомислен сюжет, който включва много клишета и създава усещането за вече видяно. (Warner Bros.)
Папараци
18/21
Коул Хаузър е в ролята на филмова звезда – Бо Ларами. Когато фотограф (Том Сазмор) го преследва, за да му направи снимка, заради което съпругата и синът му са ранени много сериозно, Бо организира перфектното отмъщение на мъжа и всичките му колеги. Филмът е непреднамерено смешен, макар и със слаб диалог и лоша актьорска игра. (Twentieth Century Fox)
Кралството
19/21
Създателите на „Кралството“ вероятно са смятали, че ще спечелят много награди. Какво се е объркало? За начало, политиката във филма е объркваща. Не са успели да решат дали да застанат на позицията на либералите, или на консерваторите, като накрая заемат и двете позиции – което е доста странно. Опитвайки се да поддържа политическата тема, като в същото време представя комерсиалния екшън, допълнително омаловажава важните теми в лентата. (Universal Pictures)
Преподавателят
20/21
„Преподавателят“ може би се е провалил поради факта, че режисьорът Маркус Ниспел е принуден да отреже цели десет минути, за да получи рейтинг R. Това без съмнение се отразява върху въздействието на разказа. (Twentieth Century Fox)
Балистик
21/21
Рядко се случва филм да има рейтинг 0% в Rotten Tomatoes. Некомпетентно представените екшън сцени и ненужно сложният сюжет са само част от слабите страни на лентата. (Franchise Pictures)
1/21
Напълно разбираемо е един филм, който остава за кратко по кината, да бъде забравен скоро след това, но филмите в нашата галерия се радват на широка дистрибуция и сериозно финансирани рекламни кампании. Въпреки всичко някои от тях се изпаряват толкова бързо от главите ни, колкото скоростта, с която изчезват от кината. Вижте 20 екшън филма, които само суперфеновете помнят! (New Line Cinema)
Бронираният монах
2/21
Смесването на екшън и комедия е много деликатна работа. Ако се направи по правилния начин, се появяват класики като „Среднощно препускане“ и „Горещи палки“. Ако не се направи както трябва, се появяват ленти като „Бронираният монах“. (MGM)
Уличен бой
3/21
Макар че Тейтъм е харизматичен, както винаги, и сблъсъците са приемливо брутални, сюжетът на „Уличен бой“, който е слаба версия на „Боен клуб“, не е достатъчно добър, за да издържи близо два часа екранно време. (Rogue Pictures)
Неуловим
4/21
Всички помнят впечатляващата траектория на куршумите, но вие сещате ли се изобщо за нещо от сюжета? (Universal Pictures)
Ромео трябва да умре
5/21
Тази лента бързо излиза от главите на зрителите, заради екшън сцените, които са изключително зле обработени при монтажа, уж за да предизвикат истинско вълнение в зрителите. (Warner Bros.)
Домино
6/21
Макар че „Домино“ изглежда страхотно, разказва изненадващо малко за централната си фигура. Освен това прекомерното насилие също не се отразява добре на лентата. Някои смятат, че филмът накрая ще постигне култов статус, но очевидно това тепърва предстои да се случи. (New Line Cinema)
Кървав прах
7/21
„Кървав прах“ е пълен с филмови клишета за отмъщението, което му помага да спечели 11% одобрение в Rotten Tomatoes. (New Line Cinema)
Върви гордо
8/21
Оригиналният „Върви гордо“, от 1973 г., е изненадващ хит. Зрителите, от времето на скандала Уотъргейт и войната във Виетнам реагират изключително емоционално на разказа за шериф от малко градче, който агресивно изчиства обществото от корупция. Новата версия на филма прилича на нескопосан римейк. (MGM)
Шоуто започва
9/21
Въпреки впечатляващото дуо – Мърфи/Де Ниро, шегите в „Шоуто започва“ не са много смешни, а екшънът не е особено вълнуващ. (Material)
Заложник
10/21
Ако има цялостна забележка към кариерата на Брус Уилис, то е че той често изпълнява герои, които много си приличат – а всички приличат на Джон Маклейн, ченгето в „Умирай трудно“. Това може да е една от причините екшън трилърът от 2005 г. да мине толкова незабелязано по кината. (Miramax)
Нинджа убиец
11/21
Страхотните бойни сцени са само част от скучните герои и посредствения сценарий на този филм. Най-необичайното около лентата е, че тя излиза по кината през уикенда за Деня на благодарността. Това не е най-подходящият момент, в който хората биха гледали кърваво меле в кината. (Warner Bros.)
Лоша компания
12/21
„Лоша компания“ изпада в забвение вероятно заради времето. Той не успява да излезе по кината в планирания момент, заради 11 септември. Оказва се, че сюжетите на филми, свързани с тероризма, дълго време остават без публика. (Touchstone Pictures)
Фермата
13/21
Не може да се отрече, че този филм има двама блестящи актьори в главните роли. Пачино и Фарел са много добри заедно и всеки перфектно допълва другия. Големият проблем е сценарият, който разчита на твърде много шпионски клишета. Дори ако за първи път гледате „Фермата“, няма да се отървете от чувството, че вече сте го гледали. (Touchstone Pictures)
След залез
14/21
Трилър, който разказва за кражба, с големи звезди като Броснън, Хайек и Харелсън трябва да се превърне в истински хит. За съжаление талантите им са похабени. Нескопосано представеният обир не успява да покаже специфичните подробности, които правят вълнуващи тези ситуации за зрителите. Целият филм е поредица от пропуснати възможности. (New Line Cinema)
Formula 51
15/21
Макар и на пръв поглед лентата да има силни страни, „Formula 51“ показва твърде много от запазената марка на Джаксън – псувните, освен това историята много често е трудна за проследяване. Филмът печели малко над $5 млн. в Северна Америка и бързо загубва интереса на зрителите. (Focus Films)
Опасностите на Бангкок
16/21
„Опасностите на Бангкок“ получава язвителни отзиви, печелейки унизителния 8% рейтинг в Rotten Tomatoes. Зрителите също не го харесват. Филмът успява да спечели едва $15 млн. в Северна Америка. (IEG)
Открити рани
17/21
Честно е да кажем, че Сегал е в голям спад в кариерата, когато този филм излиза по кината. Изпълнението му показва, че той просто се интересува от хонорара си, а химията между него и Ди Ем Екс просто не съществува. Заедно двамата са жертва на недомислен сюжет, който включва много клишета и създава усещането за вече видяно. (Warner Bros.)
Папараци
18/21
Коул Хаузър е в ролята на филмова звезда – Бо Ларами. Когато фотограф (Том Сазмор) го преследва, за да му направи снимка, заради което съпругата и синът му са ранени много сериозно, Бо организира перфектното отмъщение на мъжа и всичките му колеги. Филмът е непреднамерено смешен, макар и със слаб диалог и лоша актьорска игра. (Twentieth Century Fox)
Кралството
19/21
Създателите на „Кралството“ вероятно са смятали, че ще спечелят много награди. Какво се е объркало? За начало, политиката във филма е объркваща. Не са успели да решат дали да застанат на позицията на либералите, или на консерваторите, като накрая заемат и двете позиции – което е доста странно. Опитвайки се да поддържа политическата тема, като в същото време представя комерсиалния екшън, допълнително омаловажава важните теми в лентата. (Universal Pictures)
Преподавателят
20/21
„Преподавателят“ може би се е провалил поради факта, че режисьорът Маркус Ниспел е принуден да отреже цели десет минути, за да получи рейтинг R. Това без съмнение се отразява върху въздействието на разказа. (Twentieth Century Fox)
Балистик
21/21
Рядко се случва филм да има рейтинг 0% в Rotten Tomatoes. Некомпетентно представените екшън сцени и ненужно сложният сюжет са само част от слабите страни на лентата. (Franchise Pictures)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията