13+1 неща, които не знаете за филма „48 часа“
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/15
Преди 35 години Еди Мърфи е изгряваща звезда с обещаващо бъдеще в света на стендъп комедията. Превръщайки се бързо в една от най-големите звезди на „Saturday Night Live“, той получава шанса на кариерата си и през 1982 г. дебютира във филм, който разказва за кораво ченге (Ник Нолти), което се нуждае от помощта елегантен хитрец (Еди Мърфи), за да залови лошите. „48 часа“ показва на света, че Мърфи е изключително талантлив и се превръща в истински трамплин за кариерата му. (Paramount Pictures)
2/15
Много често Джеймс Ремар не спи преди снимките на сцените си, за да придаде на лошия Ганц по-достоверен вид. (Paramount Pictures)
3/15
Първата сцена в полицейския участък е заснета с един кадър. Тя продължава три минути, без видими следи от монтаж. (Paramount Pictures)
4/15
Според Нолти, голяма част от диалога между него и Еди Мърфи е импровизиран. (Paramount Pictures)
5/15
Според сведенията, Еди Мърфи получава чек за $450,000 за работата си в проекта, докато Ник Нолти е оценен на $1,000,000. За първото продължение „Още 48 часа“ (1990), Нолти получава $3 млн., а Мърфи - $7 млн. (Paramount Pictures)
6/15
Еди Мърфи казва, че според първоначалния сценария името на неговия герой е „Уили Бигс“. Поради притеснения, че звучи много в стила на „измислените имена за чернокожи мъже в Холивуд“, Мърфи предлага фамилията да бъде сменена на Хамънд, на името на страхотно хлапе от родния му град, което се казвало Терънс Хамънд. Реджи е компромис, тъй като само първото му име остава типично „измислено име за чернокож мъж в Холивуд“. (Paramount Pictures)
7/15
Джак Кейтс, в ролята Ник Нолти, очевидно вдъхновява създаването на персонажа Сони Крокет в телевизионния сериал „Маями Вайс“ (1984). (NBC)
8/15
Думата „мамка му“ е използвана 48 пъти в различните й форми. Това се оказва чисто съвпадение с името на филма.(Paramount Pictures)
9/15
Уолтър Хил споделя, че го забавлява факта, че хората определят лентата като екшън филм за партньори, тъй като двамата главни герои се мразят взаимно. (Paramount Pictures)
10/15
Преди снимките Ник Нолти прекарва няколко седмици в подготовка за образа на Джак Кейтс, консултирайки се с полицаи от Сан Франсиско, Калифорния. Освен това започва да се храни с храна, която според него пасва на персонажа му. (Paramount Pictures)
11/15
В много от филмите на Уолтър Хил се използва небесносин „Кадилак“, той се вижда в „48 часа“ (1982), „Червена топлина“ (1988) и в „Милионите на Брустър“ (1985). Колата, която е използвана в „48 часа“ в момента е собственост на Ванила Айс. (Paramount Pictures)
12/15
Шефовете на Paramount имат сериозни притеснения, че филмът не е достатъчно смешен. Уолтър Хил и Лари Грос пишат доста материал, специално предназначен за Ник Нолти и Еди Мърфи. (Paramount Pictures)
13/15
Еди Мърфи също се притеснява, че няма достатъчно забавни моменти в лентата. Той споделя, че притесненията му продължават до самия край на продукцията, докато не вижда крайния резултат. (Paramount Pictures)
14/15
Той е седмият по приходи филм в американския боксофис за 1982 г. (Paramount Pictures)
15/15
Липсата на опит в сериозни роли притеснява Еди Мърфи и го кара да се чувства неуверен в представянето на моментите, в които неговият персонаж е ядосан пред камерата, затова той имитира Брус Лий. (Paramount Pictures)
1/15
Преди 35 години Еди Мърфи е изгряваща звезда с обещаващо бъдеще в света на стендъп комедията. Превръщайки се бързо в една от най-големите звезди на „Saturday Night Live“, той получава шанса на кариерата си и през 1982 г. дебютира във филм, който разказва за кораво ченге (Ник Нолти), което се нуждае от помощта елегантен хитрец (Еди Мърфи), за да залови лошите. „48 часа“ показва на света, че Мърфи е изключително талантлив и се превръща в истински трамплин за кариерата му. (Paramount Pictures)
2/15
Много често Джеймс Ремар не спи преди снимките на сцените си, за да придаде на лошия Ганц по-достоверен вид. (Paramount Pictures)
3/15
Първата сцена в полицейския участък е заснета с един кадър. Тя продължава три минути, без видими следи от монтаж. (Paramount Pictures)
4/15
Според Нолти, голяма част от диалога между него и Еди Мърфи е импровизиран. (Paramount Pictures)
5/15
Според сведенията, Еди Мърфи получава чек за $450,000 за работата си в проекта, докато Ник Нолти е оценен на $1,000,000. За първото продължение „Още 48 часа“ (1990), Нолти получава $3 млн., а Мърфи - $7 млн. (Paramount Pictures)
6/15
Еди Мърфи казва, че според първоначалния сценария името на неговия герой е „Уили Бигс“. Поради притеснения, че звучи много в стила на „измислените имена за чернокожи мъже в Холивуд“, Мърфи предлага фамилията да бъде сменена на Хамънд, на името на страхотно хлапе от родния му град, което се казвало Терънс Хамънд. Реджи е компромис, тъй като само първото му име остава типично „измислено име за чернокож мъж в Холивуд“. (Paramount Pictures)
7/15
Джак Кейтс, в ролята Ник Нолти, очевидно вдъхновява създаването на персонажа Сони Крокет в телевизионния сериал „Маями Вайс“ (1984). (NBC)
8/15
Думата „мамка му“ е използвана 48 пъти в различните й форми. Това се оказва чисто съвпадение с името на филма.(Paramount Pictures)
9/15
Уолтър Хил споделя, че го забавлява факта, че хората определят лентата като екшън филм за партньори, тъй като двамата главни герои се мразят взаимно. (Paramount Pictures)
10/15
Преди снимките Ник Нолти прекарва няколко седмици в подготовка за образа на Джак Кейтс, консултирайки се с полицаи от Сан Франсиско, Калифорния. Освен това започва да се храни с храна, която според него пасва на персонажа му. (Paramount Pictures)
11/15
В много от филмите на Уолтър Хил се използва небесносин „Кадилак“, той се вижда в „48 часа“ (1982), „Червена топлина“ (1988) и в „Милионите на Брустър“ (1985). Колата, която е използвана в „48 часа“ в момента е собственост на Ванила Айс. (Paramount Pictures)
12/15
Шефовете на Paramount имат сериозни притеснения, че филмът не е достатъчно смешен. Уолтър Хил и Лари Грос пишат доста материал, специално предназначен за Ник Нолти и Еди Мърфи. (Paramount Pictures)
13/15
Еди Мърфи също се притеснява, че няма достатъчно забавни моменти в лентата. Той споделя, че притесненията му продължават до самия край на продукцията, докато не вижда крайния резултат. (Paramount Pictures)
14/15
Той е седмият по приходи филм в американския боксофис за 1982 г. (Paramount Pictures)
15/15
Липсата на опит в сериозни роли притеснява Еди Мърфи и го кара да се чувства неуверен в представянето на моментите, в които неговият персонаж е ядосан пред камерата, затова той имитира Брус Лий. (Paramount Pictures)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията