Всички CGI във филмите на Дейвид Финчър, за които не сте предполагали
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/17
Дейвид Финчър е визуален майстор разказвач. Не е изненадващо, че той започва кариерата си с музикални видеа (и работи в ILM по "Завръщането на джедаите"!). Макар че филмите му са истински пир за очите, той е известен с това, че създава грандиозни спектакли. И вие може да се изненадате, че той обича CGI и ги използва почти непрекъснато, дори на места, на които не бихте очаквали. Освен очевидните VFX, във филмите му има много повече CGI, отколкото си мислите... (Columbia Pictures)
Зодиак
2/17
В "Зодиак", почти във всеки кадър на заден план Дейвид Финчър използва CGI, за да постигне най-точния изглед на града, като периода, през който се развива действието. Това, разбира се, означава, че той прави реконструкция на пейзажа на Сан Франциско с илюзия за сгради, които вече не са там. (Warner Bros. Pictures)
Зодиак
3/17
Освен това Финчър рядко използва грим за изобразяване на кръв, тъй като предпочита компютърно генерирани кирвави петна. Страхотен пример за това е първото убийство на Зодиак. Цялата кръв, която се вижда там изцяло е CG. (Warner Bros. Pictures)
Зодиак
4/17
При този външен кадър снимките не са правени през нощта, а са снимани в студио. (Warner Bros. Pictures)
Мъжете, които мразеха жените
5/17
Всяка капка кръв в този филм също е CGI, дори тази в сцената в банята. Още по-впечатляващо е, когато виждате как Лизбет я измива от лицето на Микаел. Такива подходи дават свободата на Финчър да снима колкото дубли иска (без да се налага да почиства снимачната площадка и след това отново и отново да я подготвя за снимки). (Columbia Pictures)
Социалната мрежа
6/17
Сцената в "Кралската регата Хенли" в "Социалнат мрежа" също е компютърно генерирана - има смяна на задния фон и дълбочина на подробни картини, за да се създаде чувства за изолация. (Columbia Pictures)
Не казвай сбогом
7/17
Някога чудили ли сте се защо гумените мечета, които Тайлър Пери хвърля по лицето на Бен Афлек толкова перфектно отскачат? Защото са компютърно генерирани. (20th Century Fox)
Не казвай сбогом
8/17
Същото се отнася и за перфектния удар на Ейми (в ролята Розамунд Пайк). Изцяло компютърно генериран. (20th Century Fox)
Мъжете, които мразеха жените
9/17
Малкото разстояние между косите от бретона на Лизбет също е плод на CGI, за да се постигне последователност между кадрите. (Columbia Pictures)
Мъжете, които мразеха жените
10/17
По време на гонката в края на филма, хората, които отговарят за визуалните ефекти сменят главата на каскадьора, който кара мотора с тази на Руни Мара. Експлозията на автомобила след това също е компютърно генерирана. (Columbia Pictures)
Мъжете, които мразеха жените
11/17
А, и този кадър? Компютърно генериран. Това, което се вижда на заден план е заснето на зелен екран. (Columbia Pictures)
Мъжете, които мразеха жените
12/17
Доказателствата на Микаел също са CGI. Да, ние също се изненадахме. Това дава възможност на саздателите да ги променят и осъвременяват в движение, за да са сигурни, че няма да има гафове, и че всичко се свързва перфектно. (Columbia Pictures)
Социалната мрежа
13/17
Братя Уинкълвос. Да, всъщност няма двама близнаци, които вие виждате в "Социалната мрежа", а Арми Хамър и негов дубльор с лицето на актьора, поставено на мястото на неговото лице - за да се получат две напълно еднакви лица. (Columbia Pictures)
Зодиак
14/17
Фантастичният кадър с окото на птицата в "Зодиак" също е CGI. И така, какво ни казва всичко това за употребата на компютърни изображения от Финчър? (Warner Bros. Pictures)
Не казвай сбогом
15/17
Както вече се убедихме, Финчър обича да използва компютърни изображения за да манипулира, или просто да създава заден план. Той прави всичко това в "Не казвай сбогом". Виждате ли задния план, извън дома на Афлек? CGI. (20th Century Fox)
Боен клуб
16/17
Секс сцената между Едуард Нортън и Хелена Бонам-Картър е изцяло CGI! Изненадани ли сте? Ние определено бяхме. (20th Century Fox)
17/17
Както вече виждате, докато едни режисьори използват CGI, главно за да създават спектакъл, Финчър ги използва главно с оглед на историята, представянето на героите и привличане на внимание към детайла. Той ги използва, за да създава изцяло нов заден план за героите по отношение един към друг (толкова важно в "Паник стая"), за историческа достоверност ("Зодиак") и може би преди всичко, за да има свободата да снима толкова дубли, колкото иска (повече от филмите му). (20th Century Fox)
1/17
Дейвид Финчър е визуален майстор разказвач. Не е изненадващо, че той започва кариерата си с музикални видеа (и работи в ILM по "Завръщането на джедаите"!). Макар че филмите му са истински пир за очите, той е известен с това, че създава грандиозни спектакли. И вие може да се изненадате, че той обича CGI и ги използва почти непрекъснато, дори на места, на които не бихте очаквали. Освен очевидните VFX, във филмите му има много повече CGI, отколкото си мислите... (Columbia Pictures)
Зодиак
2/17
В "Зодиак", почти във всеки кадър на заден план Дейвид Финчър използва CGI, за да постигне най-точния изглед на града, като периода, през който се развива действието. Това, разбира се, означава, че той прави реконструкция на пейзажа на Сан Франциско с илюзия за сгради, които вече не са там. (Warner Bros. Pictures)
Зодиак
3/17
Освен това Финчър рядко използва грим за изобразяване на кръв, тъй като предпочита компютърно генерирани кирвави петна. Страхотен пример за това е първото убийство на Зодиак. Цялата кръв, която се вижда там изцяло е CG. (Warner Bros. Pictures)
Зодиак
4/17
При този външен кадър снимките не са правени през нощта, а са снимани в студио. (Warner Bros. Pictures)
Мъжете, които мразеха жените
5/17
Всяка капка кръв в този филм също е CGI, дори тази в сцената в банята. Още по-впечатляващо е, когато виждате как Лизбет я измива от лицето на Микаел. Такива подходи дават свободата на Финчър да снима колкото дубли иска (без да се налага да почиства снимачната площадка и след това отново и отново да я подготвя за снимки). (Columbia Pictures)
Социалната мрежа
6/17
Сцената в "Кралската регата Хенли" в "Социалнат мрежа" също е компютърно генерирана - има смяна на задния фон и дълбочина на подробни картини, за да се създаде чувства за изолация. (Columbia Pictures)
Не казвай сбогом
7/17
Някога чудили ли сте се защо гумените мечета, които Тайлър Пери хвърля по лицето на Бен Афлек толкова перфектно отскачат? Защото са компютърно генерирани. (20th Century Fox)
Не казвай сбогом
8/17
Същото се отнася и за перфектния удар на Ейми (в ролята Розамунд Пайк). Изцяло компютърно генериран. (20th Century Fox)
Мъжете, които мразеха жените
9/17
Малкото разстояние между косите от бретона на Лизбет също е плод на CGI, за да се постигне последователност между кадрите. (Columbia Pictures)
Мъжете, които мразеха жените
10/17
По време на гонката в края на филма, хората, които отговарят за визуалните ефекти сменят главата на каскадьора, който кара мотора с тази на Руни Мара. Експлозията на автомобила след това също е компютърно генерирана. (Columbia Pictures)
Мъжете, които мразеха жените
11/17
А, и този кадър? Компютърно генериран. Това, което се вижда на заден план е заснето на зелен екран. (Columbia Pictures)
Мъжете, които мразеха жените
12/17
Доказателствата на Микаел също са CGI. Да, ние също се изненадахме. Това дава възможност на саздателите да ги променят и осъвременяват в движение, за да са сигурни, че няма да има гафове, и че всичко се свързва перфектно. (Columbia Pictures)
Социалната мрежа
13/17
Братя Уинкълвос. Да, всъщност няма двама близнаци, които вие виждате в "Социалната мрежа", а Арми Хамър и негов дубльор с лицето на актьора, поставено на мястото на неговото лице - за да се получат две напълно еднакви лица. (Columbia Pictures)
Зодиак
14/17
Фантастичният кадър с окото на птицата в "Зодиак" също е CGI. И така, какво ни казва всичко това за употребата на компютърни изображения от Финчър? (Warner Bros. Pictures)
Не казвай сбогом
15/17
Както вече се убедихме, Финчър обича да използва компютърни изображения за да манипулира, или просто да създава заден план. Той прави всичко това в "Не казвай сбогом". Виждате ли задния план, извън дома на Афлек? CGI. (20th Century Fox)
Боен клуб
16/17
Секс сцената между Едуард Нортън и Хелена Бонам-Картър е изцяло CGI! Изненадани ли сте? Ние определено бяхме. (20th Century Fox)
17/17
Както вече виждате, докато едни режисьори използват CGI, главно за да създават спектакъл, Финчър ги използва главно с оглед на историята, представянето на героите и привличане на внимание към детайла. Той ги използва, за да създава изцяло нов заден план за героите по отношение един към друг (толкова важно в "Паник стая"), за историческа достоверност ("Зодиак") и може би преди всичко, за да има свободата да снима толкова дубли, колкото иска (повече от филмите му). (20th Century Fox)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията