Колко реалистични са филмите с роботи?
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/9
Д-р Рос Майд споделя в интервю експертното си мнение за роботите, които са създадени въз основа на неговата работа – екипът му създава мозъци на роботи, което би могло да помогне на хората в ежедневието им. Д-р Рос коментира филмите с участие на роботи и анализира кой филм се придържа към реалността и кой е твърде измислен. (Walt Disney Studios)
Героичната шесторка
2/9
Огромният надуваем робот Беймакс изглежда много упорит в желанието си да помага на Хиро в началото на филма. (Walt Disney Studios)
Героичната шесторка
3/9
В една изключително смешна сцена Беймакс непрекъснато рестартира програмата си за достъп, защото Хиро е наранил бедрото си. Сега роботите се очаква да се държат по подобен начин. Когато един робот види, че някой е ранен, той трябва да активира програма, която реагира и помага на човека в нужда. (Walt Disney Studios)
Героичната шесторка
4/9
Беймакс смъква нужната му социална информация от интернет, но в действителност не е възможно робот да търси в интернет различна информация. Ние всъщност не бихме искали машините да се учат от такива неща. (Walt Disney Studios)
Интерстелар
5/9
Това, което TARS прави в „Интерстелар“, определено е реално. Купър дори настройва процента на хумора на TARS на 75. Това представлява персонализиране на робота и точно това правят д-р Майд и екипът му. (Paramount Pictures)
Интерстелар
6/9
Във филма TARS има филтър за лична преценка в някои ситуации, когато му задават въпрос, но в действителност инженерите не могат да включат такъв в истинските роботи. Освен това за момента гласът на TARS не е възможно да бъде постигнат. Макар че би било страхотно да имате робот, който звучи като Самюъл Л. Джаксън, нали? (Paramount Pictures)
Междузвездни войни: Епизод IV – Нова надежда
7/9
C-3PO от култовия франчайз „Междузвездни войни“ може би използва филтъра за лична преценка на TARS. Във филма C-3PO използва гласовите си възможности и език на тялото, а в реалността бихме могли да използваме Messenger или Alexa. От друга страна R2-D2 използва различни звучи и движения наляво и надясно, които са по-близки до реалността. (Walt Disney Studios)
Междузвездни войни: Епизод IV – Нова надежда
8/9
В една страхотна сцена, когато Хан и Люк се маскират като имперски войници и водят Чубака по коридора, има малка движеща се кутия – тя спира, изпада в паника и отминава. Тук вече не става дума за математическата ефективност зад инженерството, а по-скоро за социалната страна. (Walt Disney Studios)
Междузвездни войни: Силата се пробужда
9/9
Когато BB8 и Рей се срещат за първи път, провеждат дълъг разговор, а дори не говорят на един и същ език. А в същото време нашите асистенти по телефона не ни разбират, когато имаме нужда от информация. Интересното в случая, е, че в действителност хората са започнали да създават езици, които отговарят на нуждите на роботите. (Walt Disney Studios)
1/9
Д-р Рос Майд споделя в интервю експертното си мнение за роботите, които са създадени въз основа на неговата работа – екипът му създава мозъци на роботи, което би могло да помогне на хората в ежедневието им. Д-р Рос коментира филмите с участие на роботи и анализира кой филм се придържа към реалността и кой е твърде измислен. (Walt Disney Studios)
Героичната шесторка
2/9
Огромният надуваем робот Беймакс изглежда много упорит в желанието си да помага на Хиро в началото на филма. (Walt Disney Studios)
Героичната шесторка
3/9
В една изключително смешна сцена Беймакс непрекъснато рестартира програмата си за достъп, защото Хиро е наранил бедрото си. Сега роботите се очаква да се държат по подобен начин. Когато един робот види, че някой е ранен, той трябва да активира програма, която реагира и помага на човека в нужда. (Walt Disney Studios)
Героичната шесторка
4/9
Беймакс смъква нужната му социална информация от интернет, но в действителност не е възможно робот да търси в интернет различна информация. Ние всъщност не бихме искали машините да се учат от такива неща. (Walt Disney Studios)
Интерстелар
5/9
Това, което TARS прави в „Интерстелар“, определено е реално. Купър дори настройва процента на хумора на TARS на 75. Това представлява персонализиране на робота и точно това правят д-р Майд и екипът му. (Paramount Pictures)
Интерстелар
6/9
Във филма TARS има филтър за лична преценка в някои ситуации, когато му задават въпрос, но в действителност инженерите не могат да включат такъв в истинските роботи. Освен това за момента гласът на TARS не е възможно да бъде постигнат. Макар че би било страхотно да имате робот, който звучи като Самюъл Л. Джаксън, нали? (Paramount Pictures)
Междузвездни войни: Епизод IV – Нова надежда
7/9
C-3PO от култовия франчайз „Междузвездни войни“ може би използва филтъра за лична преценка на TARS. Във филма C-3PO използва гласовите си възможности и език на тялото, а в реалността бихме могли да използваме Messenger или Alexa. От друга страна R2-D2 използва различни звучи и движения наляво и надясно, които са по-близки до реалността. (Walt Disney Studios)
Междузвездни войни: Епизод IV – Нова надежда
8/9
В една страхотна сцена, когато Хан и Люк се маскират като имперски войници и водят Чубака по коридора, има малка движеща се кутия – тя спира, изпада в паника и отминава. Тук вече не става дума за математическата ефективност зад инженерството, а по-скоро за социалната страна. (Walt Disney Studios)
Междузвездни войни: Силата се пробужда
9/9
Когато BB8 и Рей се срещат за първи път, провеждат дълъг разговор, а дори не говорят на един и същ език. А в същото време нашите асистенти по телефона не ни разбират, когато имаме нужда от информация. Интересното в случая, е, че в действителност хората са започнали да създават езици, които отговарят на нуждите на роботите. (Walt Disney Studios)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията