Дразнещи дупки в сюжетите на кино вселена на Marvel
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/15
Кинематографичната вселена на Marvel представлява един майсторски създаден свят, в който почти всяко зъбно колело е поставено на мястото си. Но въпреки това, и там има някои малки грешки, които феновете бързо забелязват. Макар че някои от тези дупки в сюжета може да имат по-добро, или по-лошо обяснение, някои фенове все пак смятат, че са дразнещи. Вие какво мислите по въпроса? (Walt Disney Studios)
Полемика относно източника на сила на Железният човек
2/15
След като шрапнел се забива в гърдите на Тони Старк, д-р Йенсен поставя там електромагнит (който се захранва от акумулатор), за да го поддържа жив. По-късно е подменен с термоядрен реактор ARC (който осигурява енергия за костюма му), но когато Марк 42 губи сила в „Железният човек 3“, Тони отново го зарежда с акумулатор. Технологиите, на които разчита, като че ли се въртят в кръг. Какво не харесват феновете в тази история? (Walt Disney Studios)
3/15
Изглежда повечето фенове се питат: защо Тони вика 41-ия си железен костюм, вместо да опита да зареди този, който използва в момента? Може би един работещ J.A.R.V.I.S. е от съществено значение за използване на паролата, с която се викат костюмите, или те не могат да бъдат повикани под чакъла на къщата му, въпреки това е странно, че той трябва да разчита на толкова стара технология. (Walt Disney Studios)
Операцията на Тони в Железният човек 3
4/15
Говорейки за гръдния кош на Тони, защо той не премахва шрапнела, след като нещото, което го поддържа жив, се оказва, че е смъртоносно за него в продължението? Трудно ни е да повярваме, че все още не разполагат с необходимата технология. Ние знаем, че бронята му може да работи без сърдечния генератор/реактор (помислете си за War Machine). (Walt Disney Studios)
Джаджите от 80-те на Звездния лорд
5/15
Много ни е трудно да повярваме, че уокмен от 80-те би оцелял толкова дълго време, да не споменаваме касетата, която изглежда вади страхотен звук, независимо от изминалите години. И откъде той намира батерии за това чудо? Може би задълбаваме твърде много, защото все пак говорим за космоса, който е необятен, но все пак ... (Walt Disney Studios)
Екстремис
6/15
В „Железният човек 3“, Тони успява да стабилизира технологията на Екстремис, за да спаси живота на Пепър Потс – просто защото е много умен. Наред с другите екстри, Екстремис дава възможност за регенерация на хората. Защо тогава в „Ерата на Ултрон“, когато раняват Ястребово око, Тони използва технология за възстановяване на меката тъкан, която е по-примитивна от Екстремис? Защото е неконтролируем и има опасни странични ефекти? Тони лесно би ги отстранил. (Walt Disney Studios)
Диорама пъзелът
7/15
Трудно ни е да повярваме, че Тони научава за новия елемент от уликите, с които разполага (дори и с неговия ум). Помислете си за всички неща, които трябва да бъдат направени: достъп до определени архиви на ЩИТ, да гледа видеото с баща си, след това да види карта на диорама. И всичко това се случва, когато животът на Тони е в опасност и елементът е неговото спасение. Това е вече прекалено. (Walt Disney Studios)
Пътуването през Бифрост
8/15
Бифрост е мостът, който позволява на асгардианците да пътуват до други царства, но Тор го унищожава, за да спаси Земята в първия филм. Как тогава Тор се връща в „Отмъстителите“? Честно, ние не вярваме на оправданието „черна магия“, което ни беше представено. (Walt Disney Studios)
Ръкавицата на безкрайността
9/15
В първия филм „Тор“, Один заключва най-редките си съкровища в защитен купол, сред тях е и ръкавицата на безкрайността. В „Ерата на Ултрон“, Танос си слага ръкавицата. Това скоро може и да бъде обяснено, но засега Кевин Фийг е обяснил, че има две такива (в което има смисъл, защото има две – за всяка ръка). (Walt Disney Studios)
Събирането на Отмъстителите
10/15
На последно място, но не и по значение, във вселената на Marvel се случват много неща, но Отмъстителите се събират, за да се справят само с някои от тези проблеми. Останалите са поверени на отделните герои. Да, ние знаем, че ако те се натоварят да правят всичко заедно, всеки филм на Marvel ще стане лента на Отмъстителите. Но все пак, очевидно хората от Marvel осъзнават това, и все по-често започват да събират повече герои в индивидуалните им ленти. (Walt Disney Studios)
Какво се случва с Червения Череп?
11/15
В края на „Капитан Америка: Първият отмъстител“ Червеният Череп сграбчва Тесеракта с голи ръце и изчезва в светкавица. Той мъртъв ли е? Или е погълнат в Тесеракта? Или просто се намира на друго място във времето и пространството? Става ясно, че Тесерактът е космически камък, така че всички тези варианти са възможни, но от доста време Червеният Череп топли резервната скамейка. (Walt Disney Studios)
Дракс говори буквално… но не винаги
12/15
Дракс от „Пазители на Галактиката“ е представител на раса, чиято характерна особеност е, че говорят директно, без заобикалки. (Метафорите са неразбираеми за него. „За мен нищо не е неразбираемо! Рефлексите ми са изключително бързи и хващам всичко.“ и т.н.) Разбира се това не му пречи де се обръща към Гамора с прилагателни като „курва“ и „вещица“… (Walt Disney Studios)
Странно време
13/15
Доктор Стрейндж вече е в играта – а той може да изкривява времето и пространството, да се бие със злодеи извън измеренията и е истински защитник на тази вселена… напомнете ни защо изобщо се нуждаем от Отмъстителите? (Walt Disney Studios)
Серумът за супервойник
14/15
И така серумът за създаване на супервойник временно спира да вълнува хората (от 1940), до днес, защото…? През цялото това време никой не е изобретил нещо ново? Никой не е написал нищо? Всичко е било в ръцете само на един учен? Всъщност в науката нещата не се случват така! (Walt Disney Studios)
Панталонът на Хълк
15/15
Защо панталонът на Хълк остава на дупето му по време на бой? Брус Банър, няма начин да успееш да обясниш това. Освен това можем да засечем големи източници на радиация на Земята – под въздействието на радиацията неговото тяло няма ли ДОСТА да се уголеми? (Walt Disney Studios)
1/15
Кинематографичната вселена на Marvel представлява един майсторски създаден свят, в който почти всяко зъбно колело е поставено на мястото си. Но въпреки това, и там има някои малки грешки, които феновете бързо забелязват. Макар че някои от тези дупки в сюжета може да имат по-добро, или по-лошо обяснение, някои фенове все пак смятат, че са дразнещи. Вие какво мислите по въпроса? (Walt Disney Studios)
Полемика относно източника на сила на Железният човек
2/15
След като шрапнел се забива в гърдите на Тони Старк, д-р Йенсен поставя там електромагнит (който се захранва от акумулатор), за да го поддържа жив. По-късно е подменен с термоядрен реактор ARC (който осигурява енергия за костюма му), но когато Марк 42 губи сила в „Железният човек 3“, Тони отново го зарежда с акумулатор. Технологиите, на които разчита, като че ли се въртят в кръг. Какво не харесват феновете в тази история? (Walt Disney Studios)
3/15
Изглежда повечето фенове се питат: защо Тони вика 41-ия си железен костюм, вместо да опита да зареди този, който използва в момента? Може би един работещ J.A.R.V.I.S. е от съществено значение за използване на паролата, с която се викат костюмите, или те не могат да бъдат повикани под чакъла на къщата му, въпреки това е странно, че той трябва да разчита на толкова стара технология. (Walt Disney Studios)
Операцията на Тони в Железният човек 3
4/15
Говорейки за гръдния кош на Тони, защо той не премахва шрапнела, след като нещото, което го поддържа жив, се оказва, че е смъртоносно за него в продължението? Трудно ни е да повярваме, че все още не разполагат с необходимата технология. Ние знаем, че бронята му може да работи без сърдечния генератор/реактор (помислете си за War Machine). (Walt Disney Studios)
Джаджите от 80-те на Звездния лорд
5/15
Много ни е трудно да повярваме, че уокмен от 80-те би оцелял толкова дълго време, да не споменаваме касетата, която изглежда вади страхотен звук, независимо от изминалите години. И откъде той намира батерии за това чудо? Може би задълбаваме твърде много, защото все пак говорим за космоса, който е необятен, но все пак ... (Walt Disney Studios)
Екстремис
6/15
В „Железният човек 3“, Тони успява да стабилизира технологията на Екстремис, за да спаси живота на Пепър Потс – просто защото е много умен. Наред с другите екстри, Екстремис дава възможност за регенерация на хората. Защо тогава в „Ерата на Ултрон“, когато раняват Ястребово око, Тони използва технология за възстановяване на меката тъкан, която е по-примитивна от Екстремис? Защото е неконтролируем и има опасни странични ефекти? Тони лесно би ги отстранил. (Walt Disney Studios)
Диорама пъзелът
7/15
Трудно ни е да повярваме, че Тони научава за новия елемент от уликите, с които разполага (дори и с неговия ум). Помислете си за всички неща, които трябва да бъдат направени: достъп до определени архиви на ЩИТ, да гледа видеото с баща си, след това да види карта на диорама. И всичко това се случва, когато животът на Тони е в опасност и елементът е неговото спасение. Това е вече прекалено. (Walt Disney Studios)
Пътуването през Бифрост
8/15
Бифрост е мостът, който позволява на асгардианците да пътуват до други царства, но Тор го унищожава, за да спаси Земята в първия филм. Как тогава Тор се връща в „Отмъстителите“? Честно, ние не вярваме на оправданието „черна магия“, което ни беше представено. (Walt Disney Studios)
Ръкавицата на безкрайността
9/15
В първия филм „Тор“, Один заключва най-редките си съкровища в защитен купол, сред тях е и ръкавицата на безкрайността. В „Ерата на Ултрон“, Танос си слага ръкавицата. Това скоро може и да бъде обяснено, но засега Кевин Фийг е обяснил, че има две такива (в което има смисъл, защото има две – за всяка ръка). (Walt Disney Studios)
Събирането на Отмъстителите
10/15
На последно място, но не и по значение, във вселената на Marvel се случват много неща, но Отмъстителите се събират, за да се справят само с някои от тези проблеми. Останалите са поверени на отделните герои. Да, ние знаем, че ако те се натоварят да правят всичко заедно, всеки филм на Marvel ще стане лента на Отмъстителите. Но все пак, очевидно хората от Marvel осъзнават това, и все по-често започват да събират повече герои в индивидуалните им ленти. (Walt Disney Studios)
Какво се случва с Червения Череп?
11/15
В края на „Капитан Америка: Първият отмъстител“ Червеният Череп сграбчва Тесеракта с голи ръце и изчезва в светкавица. Той мъртъв ли е? Или е погълнат в Тесеракта? Или просто се намира на друго място във времето и пространството? Става ясно, че Тесерактът е космически камък, така че всички тези варианти са възможни, но от доста време Червеният Череп топли резервната скамейка. (Walt Disney Studios)
Дракс говори буквално… но не винаги
12/15
Дракс от „Пазители на Галактиката“ е представител на раса, чиято характерна особеност е, че говорят директно, без заобикалки. (Метафорите са неразбираеми за него. „За мен нищо не е неразбираемо! Рефлексите ми са изключително бързи и хващам всичко.“ и т.н.) Разбира се това не му пречи де се обръща към Гамора с прилагателни като „курва“ и „вещица“… (Walt Disney Studios)
Странно време
13/15
Доктор Стрейндж вече е в играта – а той може да изкривява времето и пространството, да се бие със злодеи извън измеренията и е истински защитник на тази вселена… напомнете ни защо изобщо се нуждаем от Отмъстителите? (Walt Disney Studios)
Серумът за супервойник
14/15
И така серумът за създаване на супервойник временно спира да вълнува хората (от 1940), до днес, защото…? През цялото това време никой не е изобретил нещо ново? Никой не е написал нищо? Всичко е било в ръцете само на един учен? Всъщност в науката нещата не се случват така! (Walt Disney Studios)
Панталонът на Хълк
15/15
Защо панталонът на Хълк остава на дупето му по време на бой? Брус Банър, няма начин да успееш да обясниш това. Освен това можем да засечем големи източници на радиация на Земята – под въздействието на радиацията неговото тяло няма ли ДОСТА да се уголеми? (Walt Disney Studios)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията