30 скрити грешки във филмите „Хари Потър“!
Повече подобни галерии
Обратно към галерията
1/31
Нищо не е съвършено – дори любимия ни франчайз „Хари Потър“. Ние подбрахме най-забележимите грешки, които открихме във филмите за Хари Потър, за да докажем, че дори магията не може да предпази Холивуд от човешки грешки! (Warner Bros.)
2/31
В сцената, в която Хари говори със змията, във „Философският камък“, камерата показва близък план на змията и тя премигва. Змиите не мигат. (Warner Bros.)
3/31
По време на играта по Куидич, в същия филм, на игралното поле не се вижда сянката на нито един от играчите. (Warner Bros.)
4/31
След като тролът го пуска в момичешката тоалетна, във „Философският камък,“ Хари прелетява назад и се вижда, че той носи наколенки под панталона си. (Warner Bros.)
5/31
Във „Философският камък“ Петуния закрива с ръце очите на Дъдли, докато вървят към подаръците за рождения му ден. Когато тя си сваля ръцете, в този и в следващия кадър, ясно се вижда дълъг черен кабел на микрофон, който стърчи от деколтето й под перлената огърлица. (Warner Bros.)
6/31
След като Куиръл съобщава, че в тъмницата има трол, Дъбмълдор изкрещява, „Тишина!“ и продължава, „Учителите да ме последват в тъмницата.“ В следващия кадър с Макгонагъл ясно се виждат жиците, на които висят свещите. (Warner Bros.)
7/31
В сцената с дуела в „Хари Потър и Стаята на тайните,“ когато Снейп издърпва Малфой, се вижда операторът от лявата страна на екрана. (Warner Bros.)
8/31
В „Стаята на тайните“, когато количката с багажа на Рон се удря в тази на Хари, куфарът на Рон е с обков от пет метални ленти – две от края и три по средата. След като Хари и Рон се изправят, куфарът на Рон вече има четири ленти. (Warner Bros.)
9/31
В „Стаята на тайните,“ когато Хари бяга от Базилиск, стига до път, преграден от стоманена решетка, която е забита в каменната стена. Когато Хари свежда глава с приближаването на Базилиск, виждаме, че решетката е захваната за стената по доста различен начин от първоначалния. (Warner Bros.)
10/31
В плашещата върба, багажникът на колата получава забележимо одраскване над ключалката, както и огромна дупка. Но точно преди багажника да се отвори и да изхвърли нещата на Хари и Рон, ясно се вижда, че това не е същият багажник. Липсва табелата от дясната страна с надпис Ford Anglia, освен това частта под калника също е различна и т.н. (Warner Bros.)
11/31
Хари така и не забелязва, че на „Хитроумната карта“ се появява името „Питър Петигрю“, точно до „Роналд Уизли“. Това е сериозна грешка, защото ако не друго, то поне братята на Рон, които използват картата в продължение на години преди да я дадат на Хари, със сигурност биха се запитали защо брат им спи с човек на име Питър Петигрю. (Warner Bros.)
12/31
В „Хари Потър и Затворникът от Азкабан“, когато Хърмаяни се прави, че разчита кристалната топка, Трелони я обижда и Хърмаяни бутва топката от масата. Когато тя се търкулва ясно се вижда оборудването, с което се постига ефекта на дим вътре в топката. (Warner Bros.)
13/31
В същия филм, когато Хърмаяни и Хари се връщат назад във времето, на гърба на Хърмаяни, под розовия й суитшърт, ясно се виждат очертанията на оборудването за микрофона.(Warner Bros.)
14/31
В „Затворникът от Азкабан“, в крилото на болницата, Хърмаяни казва, „Съжалявам, Рон, но изглежда ти не можеш да вървиш,“ камерата се завърта около нея и Хари. Преди тя да завърти времевърта се вижда леглото, в което е лежал Хари, а одеялата, които са прилежно изпънати в предходните кадри, вече са в пълен безпорядък. (Warner Bros.)
15/31
В края на „Затворникът от Азкабан,“ когато Хари е в кабинета на Лупин, той си опакова чантите и минава отстрани на бюрото си. След това започва да говори „Ако се гордея с нещо…“ на Хари. Говорейки, той тръгва към Хари и преминава покрай колекция от скелети в стъклена витрина. На стъклото на витрината се вижда отражението на микровълнова печка. (Warner Bros.)
16/31
В началото на „Хари Потър и Огненият бокал“ в Хогуъртс Експрес, когато Хари стои до отворения прозорец и изпраща Хедуиг с писмо за Сириус, със сигурност косата и дрехите му биха се развели от силния вятър на бързо движещия се влак. (Warner Bros.)
17/31
В „Огненият бокал“, след като Опаш изрича заклинанието „Авада Кедавра“ и след това вдига „кост от бащата,“ той прибира магическата пръчка на Волдемор в лявата страна на палтото си, преди да отреже дясната си ръка. Когато Волдемор казва, „Пръчката ми, Опаш,“ Петигрю я изважда от дясната страна на палтото си. (Warner Bros.)
18/31
В гробището, в „Огненият бокал,“ когато Хари е заклещен в статуята, Волдемор вдига дясната си ръка и поставя пръст върху челото на Хари, казвайки, „Вече мога да те докосвам.“ Докато ръката на Волдемор остава вдигната, ръкавът му се вдига към рамото, но в близкия план отново е до лакътя. (Warner Bros.)
19/31
В края на „Хари Потър и Огненият бокал,“ раната на Хари по дясната буза се променя от няколко по-малки одрасквания, когато той се сбогува с Дъмбълдор, до една, по-дълбока рана, когато той се сбогува с Рон и Хърмаяни. (Warner Bros.)
20/31
На игрището, в „Хари Потър и Орденът на феникса“, при спора между Дъдли и Хари, Дъдли е обут в черни къси панталонки с надписи на големи бели думи и цифри. Когато Дъдли и Хари влизат в тунела и по-късно, късите панталони на Дъдли изглеждат напълно различно. (Warner Bros.)
21/31
В същия филм, когато Хари и Артър Уизли се насочват към тротоара, на който е телефонната кабина на Министерството, виждаме асфалтът, по който вървят. В следващия кадър на тази улица се вижда локва вода точно там, от където двамата са минали секунда по-рано, но без локва. (Warner Bros.)
22/31
В „Орденът на Феникса“ Хари може да вижда тестрални създания, защото е станал свидетел на смъртта на Седрик Дигъри в „Огненият бокал“. Но той би трябвало да може да вижда тестрали и след смъртта на професор Куиръл, който умира от докосването на Хари във „Философският камък“. (Warner Bros.)
23/31
В „Орденът на Феникса“ Лупин прегръща Хари, като по този начин му попречва да тръгне след Сириус в Арката на смъртта, пръчката в дясната ръка на Лупин променя посоката, в която е насочена – първо сочи надолу, след това нагоре, а по-късно отново надолу. (Warner Bros.)
24/31
В „Нечистокръвният принц“, в Дупката, когато Хари говори с Лупин, Тонкс и Артър и по-късно Джини сяда до него на дивана, оранжевото одеяло на дивана променя мястото си, премества се ту назад, ту напред. (Warner Bros.)
25/31
В „Нечистокръвният принц“, когато Хари открива Хърмаяни да плаче на стълбите, с канарчета, летящи над главата, на последните стъпала, близо до краката й, има пръснати листа, но в кадъра, който показва стълбището от върха, стъпалата са чисти. (Warner Bros.)
26/31
В „Нечистокръвният принц,“ когато Хари е в закусвалнята и слага вестникът на масата, докато говори със сервитьорката, той стои на края на масата, а след това не. (Warner Bros.)
27/31
В „Даровете на Смъртта“, когато членовете на Ордена пият от многоликовата отвара, не се вижда отражението на Хагрид в огледалото на стената. (Warner Bros.)
28/31
В „Даровете на Смъртта“, когато Хари и Хърмаяни танцуват в палатката радиото е включено. Песента, която чуваме е „O Children“ на Ник Кейв &The Bad Seeds, която е от 2004 г., а действието в „Хари Потър и Даровете на Смъртта“ се развива през 1997-1998 г., когато „O Children“ още не е написана. (Warner Bros.)
29/31
Когато Белатрис измъчва Хърмаяни в имението на Малфой, в близък план виждаме Хърмаяни да плаче, а след това и Белатрик, който се приближава към дясната й ръка, за да изпише „Нечистокръвна“ върху нея. Но в следващия кадър ние виждаме, че Белатрик изписва думата върху лявата ръка на Хърмаяни. (Warner Bros.)
30/31
В „Даровете на Смъртта“, един от спомените на Снейп показва как Лили казва на бебето Хари да бъде силен и да стои в безопасност. Това трябва да се е случило преди Волдемор да убие Лили, а Снейп се появява в къщата едва след като Лили вече е убита, а Волдемор е изчезнал. Само Лили и Хари би трябвало да си спомнят случката, не и Снейп. (Warner Bros.)
31/31
В „Нечистокръвният принц“, когато Дъмбълдор и Хари говорят за Хоркруксите, косата на Хари е внимателно сресана. След това, при кадър от страничната камера, косата му вече е силно разрошена. (Warner Bros.)
1/31
Нищо не е съвършено – дори любимия ни франчайз „Хари Потър“. Ние подбрахме най-забележимите грешки, които открихме във филмите за Хари Потър, за да докажем, че дори магията не може да предпази Холивуд от човешки грешки! (Warner Bros.)
2/31
В сцената, в която Хари говори със змията, във „Философският камък“, камерата показва близък план на змията и тя премигва. Змиите не мигат. (Warner Bros.)
3/31
По време на играта по Куидич, в същия филм, на игралното поле не се вижда сянката на нито един от играчите. (Warner Bros.)
4/31
След като тролът го пуска в момичешката тоалетна, във „Философският камък,“ Хари прелетява назад и се вижда, че той носи наколенки под панталона си. (Warner Bros.)
5/31
Във „Философският камък“ Петуния закрива с ръце очите на Дъдли, докато вървят към подаръците за рождения му ден. Когато тя си сваля ръцете, в този и в следващия кадър, ясно се вижда дълъг черен кабел на микрофон, който стърчи от деколтето й под перлената огърлица. (Warner Bros.)
6/31
След като Куиръл съобщава, че в тъмницата има трол, Дъбмълдор изкрещява, „Тишина!“ и продължава, „Учителите да ме последват в тъмницата.“ В следващия кадър с Макгонагъл ясно се виждат жиците, на които висят свещите. (Warner Bros.)
7/31
В сцената с дуела в „Хари Потър и Стаята на тайните,“ когато Снейп издърпва Малфой, се вижда операторът от лявата страна на екрана. (Warner Bros.)
8/31
В „Стаята на тайните“, когато количката с багажа на Рон се удря в тази на Хари, куфарът на Рон е с обков от пет метални ленти – две от края и три по средата. След като Хари и Рон се изправят, куфарът на Рон вече има четири ленти. (Warner Bros.)
9/31
В „Стаята на тайните,“ когато Хари бяга от Базилиск, стига до път, преграден от стоманена решетка, която е забита в каменната стена. Когато Хари свежда глава с приближаването на Базилиск, виждаме, че решетката е захваната за стената по доста различен начин от първоначалния. (Warner Bros.)
10/31
В плашещата върба, багажникът на колата получава забележимо одраскване над ключалката, както и огромна дупка. Но точно преди багажника да се отвори и да изхвърли нещата на Хари и Рон, ясно се вижда, че това не е същият багажник. Липсва табелата от дясната страна с надпис Ford Anglia, освен това частта под калника също е различна и т.н. (Warner Bros.)
11/31
Хари така и не забелязва, че на „Хитроумната карта“ се появява името „Питър Петигрю“, точно до „Роналд Уизли“. Това е сериозна грешка, защото ако не друго, то поне братята на Рон, които използват картата в продължение на години преди да я дадат на Хари, със сигурност биха се запитали защо брат им спи с човек на име Питър Петигрю. (Warner Bros.)
12/31
В „Хари Потър и Затворникът от Азкабан“, когато Хърмаяни се прави, че разчита кристалната топка, Трелони я обижда и Хърмаяни бутва топката от масата. Когато тя се търкулва ясно се вижда оборудването, с което се постига ефекта на дим вътре в топката. (Warner Bros.)
13/31
В същия филм, когато Хърмаяни и Хари се връщат назад във времето, на гърба на Хърмаяни, под розовия й суитшърт, ясно се виждат очертанията на оборудването за микрофона.(Warner Bros.)
14/31
В „Затворникът от Азкабан“, в крилото на болницата, Хърмаяни казва, „Съжалявам, Рон, но изглежда ти не можеш да вървиш,“ камерата се завърта около нея и Хари. Преди тя да завърти времевърта се вижда леглото, в което е лежал Хари, а одеялата, които са прилежно изпънати в предходните кадри, вече са в пълен безпорядък. (Warner Bros.)
15/31
В края на „Затворникът от Азкабан,“ когато Хари е в кабинета на Лупин, той си опакова чантите и минава отстрани на бюрото си. След това започва да говори „Ако се гордея с нещо…“ на Хари. Говорейки, той тръгва към Хари и преминава покрай колекция от скелети в стъклена витрина. На стъклото на витрината се вижда отражението на микровълнова печка. (Warner Bros.)
16/31
В началото на „Хари Потър и Огненият бокал“ в Хогуъртс Експрес, когато Хари стои до отворения прозорец и изпраща Хедуиг с писмо за Сириус, със сигурност косата и дрехите му биха се развели от силния вятър на бързо движещия се влак. (Warner Bros.)
17/31
В „Огненият бокал“, след като Опаш изрича заклинанието „Авада Кедавра“ и след това вдига „кост от бащата,“ той прибира магическата пръчка на Волдемор в лявата страна на палтото си, преди да отреже дясната си ръка. Когато Волдемор казва, „Пръчката ми, Опаш,“ Петигрю я изважда от дясната страна на палтото си. (Warner Bros.)
18/31
В гробището, в „Огненият бокал,“ когато Хари е заклещен в статуята, Волдемор вдига дясната си ръка и поставя пръст върху челото на Хари, казвайки, „Вече мога да те докосвам.“ Докато ръката на Волдемор остава вдигната, ръкавът му се вдига към рамото, но в близкия план отново е до лакътя. (Warner Bros.)
19/31
В края на „Хари Потър и Огненият бокал,“ раната на Хари по дясната буза се променя от няколко по-малки одрасквания, когато той се сбогува с Дъмбълдор, до една, по-дълбока рана, когато той се сбогува с Рон и Хърмаяни. (Warner Bros.)
20/31
На игрището, в „Хари Потър и Орденът на феникса“, при спора между Дъдли и Хари, Дъдли е обут в черни къси панталонки с надписи на големи бели думи и цифри. Когато Дъдли и Хари влизат в тунела и по-късно, късите панталони на Дъдли изглеждат напълно различно. (Warner Bros.)
21/31
В същия филм, когато Хари и Артър Уизли се насочват към тротоара, на който е телефонната кабина на Министерството, виждаме асфалтът, по който вървят. В следващия кадър на тази улица се вижда локва вода точно там, от където двамата са минали секунда по-рано, но без локва. (Warner Bros.)
22/31
В „Орденът на Феникса“ Хари може да вижда тестрални създания, защото е станал свидетел на смъртта на Седрик Дигъри в „Огненият бокал“. Но той би трябвало да може да вижда тестрали и след смъртта на професор Куиръл, който умира от докосването на Хари във „Философският камък“. (Warner Bros.)
23/31
В „Орденът на Феникса“ Лупин прегръща Хари, като по този начин му попречва да тръгне след Сириус в Арката на смъртта, пръчката в дясната ръка на Лупин променя посоката, в която е насочена – първо сочи надолу, след това нагоре, а по-късно отново надолу. (Warner Bros.)
24/31
В „Нечистокръвният принц“, в Дупката, когато Хари говори с Лупин, Тонкс и Артър и по-късно Джини сяда до него на дивана, оранжевото одеяло на дивана променя мястото си, премества се ту назад, ту напред. (Warner Bros.)
25/31
В „Нечистокръвният принц“, когато Хари открива Хърмаяни да плаче на стълбите, с канарчета, летящи над главата, на последните стъпала, близо до краката й, има пръснати листа, но в кадъра, който показва стълбището от върха, стъпалата са чисти. (Warner Bros.)
26/31
В „Нечистокръвният принц,“ когато Хари е в закусвалнята и слага вестникът на масата, докато говори със сервитьорката, той стои на края на масата, а след това не. (Warner Bros.)
27/31
В „Даровете на Смъртта“, когато членовете на Ордена пият от многоликовата отвара, не се вижда отражението на Хагрид в огледалото на стената. (Warner Bros.)
28/31
В „Даровете на Смъртта“, когато Хари и Хърмаяни танцуват в палатката радиото е включено. Песента, която чуваме е „O Children“ на Ник Кейв &The Bad Seeds, която е от 2004 г., а действието в „Хари Потър и Даровете на Смъртта“ се развива през 1997-1998 г., когато „O Children“ още не е написана. (Warner Bros.)
29/31
Когато Белатрис измъчва Хърмаяни в имението на Малфой, в близък план виждаме Хърмаяни да плаче, а след това и Белатрик, който се приближава към дясната й ръка, за да изпише „Нечистокръвна“ върху нея. Но в следващия кадър ние виждаме, че Белатрик изписва думата върху лявата ръка на Хърмаяни. (Warner Bros.)
30/31
В „Даровете на Смъртта“, един от спомените на Снейп показва как Лили казва на бебето Хари да бъде силен и да стои в безопасност. Това трябва да се е случило преди Волдемор да убие Лили, а Снейп се появява в къщата едва след като Лили вече е убита, а Волдемор е изчезнал. Само Лили и Хари би трябвало да си спомнят случката, не и Снейп. (Warner Bros.)
31/31
В „Нечистокръвният принц“, когато Дъмбълдор и Хари говорят за Хоркруксите, косата на Хари е внимателно сресана. След това, при кадър от страничната камера, косата му вече е силно разрошена. (Warner Bros.)
Повече подобни галерии
Обратно към галерията